שטראוס: "פעם חשבתי שהמטרה היא למכור יותר ויותר מוצרים; היום אני מבינה את ההשפעה על איכות החיים של הצרכן"

יו"ר שטראוס גרופ: "הופתענו מכך שהצרכנים שלנו מאוד כעסו; חשוב לנו לדעת מה הם רוצים וממה הם לא מרוצים"

"הופתענו מעוצמת משבר הקוטג'", כך אמרה היום (ה') עפרה שטראוס, יו"ר שטראוס גרופ, במסגרת הרצאה שנתנה בכנס השנתי של הבורסה לניירות ערך בלונדון.

שטראוס, שהציגה את החברה בפני פעילים בשוק ההון הבריטי, לא יכלה להימנע מהזכרת המשבר, ככל הנראה על רקע העובדה שהוא החל בפייסבוק, הרשת החברתית הגדולה בעולם.

"הופתענו מההשפעה של הפייסבוק על משבר הקוטג'", אמרה שטראוס.

שטראוס אף הודתה כי "הופתענו מכך שהצרכנים שלנו מאוד כעסו". לדבריה, התפיסה של שטראוס היא שהתקשורת של החברה עם הצרכנים מאוד חשובה. "חשוב לנו לדעת מה הם רוצים וממה הם לא מרוצים, ולכן עוצמת המשבר הפתיעה אותנו".

שטראוס הוסיפה: "פעם חשבתי שהמטרה של החברה היא אך ורק למכור יותר ויותר מוצרים, אבל עכשיו אני מבינה שחברה כמו שטראוס גרופ משפיעה גם על איכות הסביבה ואיכות החיים של הצרכן".