בי.אס.פי: שת"פ עם בתי חולים בארה"ב

ינהלו מחקר קליני לקידום קוד שיפוי ייחודי לבדיקת ה-HyperQ בארה"ב ■ ניסים גרייזס מנכ"ל BSP: " אנו שמחים מאוד על האפשרות לשתף פעולה עם מרכזים קרדיולוגים חשובים אלו"

בי.אס.פי , המפתחת ומייצרת מוצרים מתקדמים לאבחון מדויק ולא פולשני של מחלות לב באמצעות טכנולוגיית עיבוד אות, מחזקת את היערכותה להרחבת המכירות בשוק האמריקני. החברה הודיעה היום (ב') כי חתמה על הסכמי שיתוף פעולה עם שלושה מרכזים קרדיולוגים מובילים בארה"ב: Cleveland Clinic, Minneapolis Heart Institute Foundation (MHIF) ו- University of Virginia (UVA).

בשלושת המרכזים כבר הותקנה מערכת ה-HyperQ EX-300 של BSP לבדיקת אק"ג במאמץ, ואף הוחל במחקר קליני רב מוקדי (multi-site) שמטרתו איסוף מידע רחב היקף בנוגע ליעילות בדיקת ה- HyperQ באבחון מחלות לב כליליות. תוצאות המחקר ישמשו לתמיכה בקבלת קוד שיפוי ייחודי לבדיקת ה-HyperQ בארה"ב, שיקדם משמעותית את יכולת החדרת מוצרי החברה בארה"ב.

"אנו שמחים מאוד על האפשרות לשתף פעולה עם מרכזים קרדיולוגים חשובים אלו", אומר ניסים גרייזס, מנכ"ל BSP, ומוסיף "היכולת להפנות לקוחות פוטנציאלים למובילי הדעה אתם התקשרנו במוסדות אלו תמנף באופן משמעותי את מאמצינו בהפיכת מערכות מבוססות טכנולוגיית ה-HyperQ למערכות מובילות לאבחון של מחלות לב איסכמיות בשוק האמריקאי".