אורנג' - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.1 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - סופר-פארם עם השקעה של כ-1.6 מיליון שקל

באפריל השנה התבשרנו כי ענקית הסלולר פרטנר בחרה, בתום מכרז מרתק שריכז את תשומת-ליבה המלאה של הברנז'ה, שני משרדי פרסום חדשים: ברוקנר-נטע-יער ו-JWT. הבחירה אינה מובנת מאליה, ובמידה רבה סדקה פרדיגמה האומרת כי מפרסם גדול עובד רק עם משרדי עשירייה ראשונה.

בתקופת התפר בה החלה פרטנר בתהליך הפסקת העבודה עם שלמור-אבנון-עמיחי וראובני-פרידן, בחרה החברה באופן זמני, כך מסתבר, את משרד הפרסום תל-אביב-מוסקבה, שיפרסם אותה במגזר הכללי תוך כדי התמקדות במהפכת הסמארטפונים עליה הכריזה.

הקו הקריאטיבי של תל-אביב-מוסקבה עורר ויכוחים לגבי איכותו, והמקטרגים טענו כי הפרסום הוא אולי בצבע כתום, אבל לא באורנג'.

כעת, משאנו נחשפים לקו הקריאטיבי העולה מהפרסומת לקניון האפליקציות שיצר ברוקנר-נטע-יער, התחושה היא שפרטנר אכן חזרו לפרסם אורנג'.

מתי נפגשתם לאחרונה עם מנהל סניף הבנק שלכם? בנק לאומי, שחרט על דגלו את מהפכת הדיגיטל, ובדומה לשאר הבנקים מאוד רוצה לגייס לקוחות חדשים, הולך על קו מעניין שאומר את הדבר הפשוט הבא: כנסו באינטרנט ליומן הפגישות של מנהל סניף לאומי הקרוב לביתכם, קיבעו פגישה, ובואו לפתוח חשבון ואפילו לקבל מענק. התפיסה מעניינת ומקורית, ומשרד הפרסום הוא מקאן-אריקסון.

חברת yes ממשיכה להתפרע עם פרסומות לא שגרתיות ולא מפסיקה לייצר סרטוני פרסומת כמיני-סרטי פעולה. הפעם נבחרה לתפקיד הזמרת המוכשרת קרן פלס, שהחליטה לנער מעצמה את תדמית המאמי הלאומית ולגלם את תפקיד הסוכנת הסודית בסצנת אקשן שנתפרה לרגל האירוע.

האפקטים בסרטון לקוחים מז'אנר סרטי הפעולה, והכול על מנת לקדם את מהפכת המסלולים של החברה.

נציין כי בנוסף מפרסמת yes את הסדרה הקומית "חיים בלה לה לנד", בהשתתפותם של הזמרים הים-תיכוניים דודו אהרון, זהבה בן, אביהו שבת ועוד.

המותגים המושקעים

1. פרטנר - 2,127,622 שקל - ברוקנר-נטע-יער

2. סופר-פארם - 1,632,277 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

3. בנק לאומי - 1,556,190 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

4. מזגני טורנדו - 1,446,311 שקל - באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי

5. yes - כ-1,433,214 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

* הנתונים מתייחסים לתאריכים 8-14/7/2011.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.