יו"ר איגוד נהגי המוניות הארצי: "נעשה לביבי אינתיפאדה"

בפעם השנייה משרד האוצר מחריג העלאת מס הבלו על הבנזין אך מבצע העלאות בלו על הסולר ■ יו"ר איגוד נהגי המוניות הארצי, יהודה בר-אור: "ביבי לא יוכל לנסוע בכביש"

שר האוצר, יובל שטייניץ, חתם היום (א') על צו להפחתת מחירי הדלק אך לא הבהיר כי מדובר אך ורק בבנזין ולא בסולר, הדלק הנפוץ בקרב נהגי המוניות אשר גילו לפני שעות ספורות לתדהמתם שהם לא יהיו חלק מההחרגה ומחיר ליטר סולר יעלה מחר מ-14 שקל ל-14.3 שקל, מדובר בסכום כפול מליטר בנזין.

יצויין כי זו הפעם השנייה שמשרד האוצר מחריג העלאת מס הבלו על הבנזין אך מבצע העלאות בלו על הסולר תוך פגיעה קשה בנהגי המוניות. יהודה בר-אור, יו"ר איגוד נהגי המוניות הארצי, מסר ל"גלובס" בתגובה "אנחנו לא נצטרף למאבק אלא נוביל מאבק חדש".

"אנחנו נסגור את כל כבישי המדינה ונעשה לביבי אינתיפדה. אנחנו נחסום לו את כל הכבישים כי אם אנחנו לא נוכל לעבוד ולהתפרנס, גם הוא לא יוכל לעבוד, הוא פשוט לא יוכל לנסוע בכביש אלא רק במסוק", איים בר-אור.

בשעות האחרונות מנסים נציגי המוניות בלשכת העצמאיים בישראל (לה"ב) בראשות יהודה טלמון נעשים מאמצים קדחתיים כדי להחריג גם את הסולר בהסגר החדש אך ללא הצלחה.