מרגול מתקפלת: "ליבי עם המפגינים, לא אוהבת את המארגנים"

אחרי הביקורות שספגה, הזמרת מרגלית צנעני עידנה את דבריה נגד מחאת האוהלים והדגישה כי היא דווקא בעדה ■ "אני אבוא להפגין בעצמי", אמרה בתוכניתה בערוץ 24

גם אושיה ותיקה עם פה שמרסס לכל הכוונים ללא חשבון כמו מרגול לא זוכרת כזה צונאמי מסחרר כמו שעוררו ההתבטאויות שלה על פקפוק כוונות מארגני מחאת הדיור בתל-אביב.

העמדה הנחרצת שהציגה מרגול כנגד מהות המחאה עוררו רעש בכל רחבי הארץ וייצרו שלל תגובות נגד ובעד. בין המתנגדים לדברים היו לא מעט קולגות, כולל החבר הטוב יוסי גיספן שלא אהב לשמוע את הדברים.

בתוכניתה "גל ומרגול" בערוץ 24 מיהרה הגברת במוקד הסערה להשיב לביקורות. "אתמול בבוקר התקשרתי לידידי הטוב יוסי גיספן ודיברתי איתו", הבהירה, "הוא תקף את הדברים שאמרתי, אבל הסברתי לו שליבי עם המוחים. אני בעד המחאה, ואני בעצמי באה מכאב".

בהמשך הוסיפה כי "אני פשוט לא אוהבת את המארגנים של הדבר הזה. ליבי עם המפגינים, ואני אבוא להפגין בעצמי. אני לא אוהבת שלא אומרים את האמת עד הסוף, תגידו שאתם רוצים להפיל את הממשלה. איפה הייתם כשנפלו קאסמים בשדרות ולא הייתה שם עבודה? על זה בדיוק אני זועקת".

בהמשך התוכנית טען גל אחובסקי כי דבריה של מרגול עשו שירות טוב לראש הממשלה, ועל זה הגיבה מרגול ואמרה: "אני לא נציגה של ביבי, והוא לא מעניין אותי. מעולם לא הצבעתי למפלגות ימין, אני פשוט יותר אמיצה מכם ואומרת את הדברים כמו שהם".