חברת השיווק הדיגיטלי Ybrant הוכרזה כשותף שיווק של פייסבוק

שותפים רשמיים שנבחרים ע"י פייסבוק יכולים לפתח תוכנות וכלים ליצירת מודעות פרסום, ניהול קמפיינים, דיווח תוצאות של קמפיינים ואפשרויות נוספות בתחום הפרסום הדיגיטלי

חברת השיווק הדיגיטלי ההודית-ישראלית Ybrant Digital הוכרזה היום (ב') כשותף שיווק API רשמי של פייסבוק.

מדובר ברשימה אקסקלוסיבית של שותפים, המאפשרים למפרסמים גדולים ובינוניים לפתח את יכולות הפרסום והנוכחות שלהם ברשת החברתית הפופולרית ולהגיע לקהלי יעד שונים ברחבי האינטרנט.

שותפים רשמיים שנבחרים על-ידי פייסבוק יכולים לפתח תוכנות וכלים ליצירת מודעות פרסום, ניהול קמפיינים, דיווח תוצאות של קמפיינים ואפשרויות נוספות בתחום הפרסום הדיגיטלי.

מיזוג עם חברה הודית

פייסבוק השיקה את תוכנית שותפי השיווק בחודש שעבר, בכדי לשדרג את מאמצי הפרסום של מותגים בפלטפורמה של הרשת החברתית ולהפיץ את הידע ואפשרויות הפרסום במוצרים שהחברה מציעה.

Ybrant החלה לפעול בישראל ב-2007 לאחר שרכשה את חברת הפרסום המקוון אורידיאן ב-15 מיליון דולר ועקב כך הקימה מרכז מו"פ בהרצליה. נשיא החברה העולמית הוא קובי ניזרי, שהיה מנכ"ל אורידיאן, ועל בכיריה נמנים ישראלים נוספים.

לדברי ניזרי, "עבדנו בשיתוף-פעולה הדוק עם פייסבוק בשנים האחרונות כדי להגיע לסטטוס היום. זה מעודד אותנו להמשיך ולקבוע סטנדרטים חדשים בטכנולוגיות ובשיטות עבודה להגשת פרסומות מקוונות עם החזר נאות על ההשקעה של המפרסם, ומבסס את Ybrant כאחד מהספקים הגדולים והמובילים בעולם בתחום השיווק הדיגיטלי".

Ybrant הודיעה בשבוע שעבר כי היא תתמזג עד סוף השנה עם חברת Global LGS ההודית, שנסחרת בבורסה בבומביי. על-פי הודעת שתי החברות, המיזוג צפוי להביא להכנסות של 350 מיליון דולר ורווח תפעולי של 48 מיליון דולר.