וריפון משיקה כרטיס pre paid לבעלי עסקים קטנים

הכרטיס יהיה טעון בכסף או בנקודות מימוש ויאפשר לבית העסק להקים מעין מועדון לקוחות

אם מועדוני לקוחות וכרטיסי מתנה היו עד כה נחלתן של הרשתות הגדולות, פיתוח חדש יאפשר גם לבתי עסק קטנים יותר להציע אותם לקהל הלקוחות.

חברת וריפון ישראל משיקה בימים אלה את פתרון וריקארד, שיאפשר לבית העסק להעניק ללקוחותיו כרטיסים טעונים מראש בכסף או בנקודות מימוש, וכך להקים מועדוני לקוחות ולהציע הטבות וכרטיסי מתנה כפי שמציעות הרשתות הגדולות.

אמצעי תשלום משמעותי בעולם

כרטיסי מתנה וכרטיסים נטענים הם כיום חלק משמעותי מאמצעי התשלום בארץ ובעולם: כ-3% ממחזור המכירות של הרשתות הקמעונאיות הגדולות מתממש באמצעותם.

לטענת החברה, ישנם מספר יתרונות לכרטיס הפרי-פייד החדש: הכסף שמוטען בכרטיס נשאר בבית העסק ונזקף לזכותו מראש ללא קשר לתדירות המימוש. לבית העסק יש שליטה על היקף המימוש של הכרטיס, והוא יכול להציע ללקוח לטעון אותו שוב לקראת סיום ניצול היתרה, כשגם לבעל העסק וגם ללקוח יש מידע מדויק בכל רגע נתון כמה כסף או יחידות נותרו בכרטיס וכמה מומשו.

למעשה, הכרטיס מאפשר להקים "מיני מועדון לקוחות" לבית העסק הקטן, כשהוא נושא את לוגו בית העסק ובעל ממשק נוח וקל להטענה עצמית של בעל בית העסק, ללא צורך ברכישת קופה חכמה ויקרה. הכרטיס נועד לייעל את עבודת החנות ולייתר את השימוש בנייר ובשוברים.

לדברי אמיר רביד, דירקטור לשיווק ופיתוח עסקי בחברת וריפון ישראל: "שוק הכרטיסים הנטענים ממומש ברובו בדמות כרטיסי מתנה (גיפט קארד) המשווק על-ידי הרשתות הגדולות, והוא הופך להיות הבחירה המועדפת על מעסיקים ואנשים פרטיים למתנה. עוד ידוע כי רוב רוכשי הכרטיס עושים בו שימוש ממש בסמוך למועד הרכישה, מקסימום כחודשיים עד לאחר רכישתו. אנו צופים כי עד סוף השנה יאמצו אלפי בתי עסק קטנים בישראל את הפתרון".