רמי לוי מוותר על דיגל: שוני מהותי בממצאי בדיקת הנאותות

רמי לוי וקבוצת המשקיעים שעמד בראשה נסוגה מהמו"מ לרכישת נכסי המקרקעין של חברת דיגל בפרויקט הר ציון וכן את רכישת חזקותיה של דיגל בקילאס אינווסטמנט קורפוריישן

רמי לוי וקבוצת המשקיעים שעמד בראשה נסוגה מהמו"מ לרכישת נכסי המקרקעין של חברת דיגל בפרויקט הר ציון וכן את רכישת חזקותיה של דיגל בקילאס אינווסטמנט קורפוריישן, כך מדווחת היום (א') חברת דיגל לבורסה. על פי ההודעה קיבלה דיגל מכתב לפיו קבוצת המשקיעים איתם ניהלה מו"מ הודיעו לה כי הם "חוזרים בהם מהצעתם וכי הם אינם רואים עוד טעם בניהול המו"מ להשלמת ההסכם בין הצדדים".

לטענת קבוצת המשקיעים "קיים שוני מהותי בין המידע שנמסר להם ע"י דיגל בגין הנכסים הנמכרים לבין ממצאי בדיקת הנאותות". דיגל מציינת בהוצעתה כי טענות אלו נדחות, כמובן, על ידי החברה.

דיגל מדגישה עוד בהודעתה כי על בסיס הצעת המשקיעים בחודש ינואר גיבשה החברה הסדר בינה לבין בנק לאומי, אשר אושר עקרונית על ידי הבנק בתחילת מארס וכן גיבשה החברה הסדר בינה לבין מחזיקי החוב של החברה.

נזכיר כי רמי לוי והמשקיע האוסטרלי קווין ברמייסטר, הודיעו בינואר 2011 כי ירכשו מכספם הפרטי את פרויקט "נוף ציון" במזרח ירושלים, על רקע המחלוקת הציבורית שניצתה בעניין לאחר שאת החברה הציע לרכוש איש העסקים הפלסטיני, בשאר אל מאסרי, ועל פי המו"מ בין הצדדים הוא היה אמור להימכר ללוי ושותפו תמורת 123 מיליון שקל.

הפרויקט השנוי במחלוקת יועד לציבור הדתי ומספר בתים כבר נבנו בו, אך בנייתם של מאות בתים נוספים מתעכבת מאחר שהחברה נקלעה לקשיים וחייבת לבנקים ולמחזיקי האג"ח שלה כ-240 מיליון שקל.