ערוץ 9 ממשיך להמר על כדורגל: ישדר את מכבי ת"א באירופה

יעביר ביום חמישי את משחק הגומלין בליגה האירופית בין פנאתינייקוס לצהובים ■ יאפשר לצופים לבחור בין שתי שפות במהלך השידור: רוסית ועברית

ערוץ 9 ממשיך להרחיב את פלטפורמת שידורי הספורט שלו, כאשר ישדר ביום חמישי הקרוב את משחק הגומלין בין מכבי תל אביב לפנאתינייקוס במסגרת הליגה האירופית (0-3 למכבי תל אביב במשחק הראשון). ל"גלובס" נודע כי שידור המשחק יתאפשר במסגרת שיתוף הפעולה בין הערוץ דובר הרוסית ובין אלי עזור, מבעלי צ'רלטון - מחזיקת הזכויות של משחקי הליגה האירופית.

עבור הצופים במשחק תינתן בחירה בין שתי שפות שידור: המשחק ישודר ברוסית ובעברית באופן סימולטני, והצופים המחזיקים בממיר דיגיטלי של HOT או yes יוכלו לעבור בין השפות בלחיצת כפתור. ביממה הקרובה תתקיים התאמה טכנולוגית של המהלך.

כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס", שיתוף הפעולה בין עזור ובין ערוץ 9 כולל לצד שידור של משחקי ספורט אשר הזכויות להם שייכות לצ'רלטון, גם סיוע בתחום המסחרי של הערוץ. האסטרטגיה הכללית היא להרחיב את הקהל הצופה בערוץ, מעבר לאוכלוסייתו הטבעית, ובכך להביא להגדלת ההכנסות. המשחק הראשון ששודר בערוץ 9 במסגרת שיתוף הפעולה המדובר היה גמר גביע המלך בספרד באפריל האחרון בין ריאל מדריד לברצלונה, משדר ששבר את שיאי הצפייה של הערוץ מיום הקמתו והביא ל-10.5% צפייה בקרב משקי בית יהודיים.

את השידור ברוסית יעביר צוות של ערוץ 9 מאולפני הערוץ בתל אביב, כאשר במקביל יועבר השידור בעברית על-ידי שדרי חברת צ'רלטון, המפעילה את הערוצים ספורט 1, ספורט 2 וספורט 1 HD.

בערוץ 9 אישרו את פרטי הידיעה.