צפו - גיא מרוז נגד שרון גל: "לשאול את דפני ליף למה לא שירתה בצבא זה כמו לשאול עיתונאי איך הוא נוסע במרצדס"

גיא מרוז ושרון גל החליפו אמש עקיצות בתוכנית "לילה כלכלי" בערוץ 10, בעקבות הראיון שערך גל עם דפני ליף, במהלכו הטיח בה את העובדה שהיא לא שירתה בצבא

הראיון שערך שרון גל מ"לילה כלכלי" עם דפני ליף, בו הטיח בה את העובדה שלא שירתה בצבא, עורר סערה רבה עד כדי כך שהעיתונאי גיא מרוז, שעובד עם גל בערוץ 10, הגיע אמש (ב') לראיון ב"לילה כלכלי", ראיון בו תקף את גל.

השיחה בין השניים הידרדרה לעקיצות הדדיות, ובין היתר מרוז הטיח בגל את העובדה שהוא נוסע במרצדס ושהוא היה נוכח בחתונתו של אלעד תשובה, ושאל אותו בציניות האם הוא מובל על-ידי טייקונים.

"לבוא לדפני ליף ולהגיד לה מי שם אותה בראש המחאה או למה היא לא שירתה בצבא זה כמו לבוא לאיזה מגיש תוכנית כלכלית שאכפת לו ממחירי הדלק ושאכפת לו ממחירי הקוטג', ולשאול אותו איך זה יכול להיות שהוא נוסע במרצדס או נסע עד לאחרונה במרצדס - זה פשוט לא הוגן", אמר מרוז לגל.

גל לא נשאר חייב ובהמשך ענה למרוז: "אתה הולך עיוור אחרי בחורה צעירה שאפילו לא יודעת מה קורה בדיוני ועדת טרכטנברג, מדברת על מזג-האוויר בניו-יורק כשאני שואל אותה על הוועדה, ואתה כעיתונאי צריך להיות מספיק ישר עם עצמך למרות שאתה תומך במחאה, ולשאול שאלות קשות".

כאמור, מרוז שיגר עקיצה נוספת לעבר גל ורמז כי הוא מוזן על-ידי הטייקונים: "התחושה שלי היתה שקיבלת טלפון, שמישהו מאיזו לשכה חשובה של ראש הממשלה או של שר האוצר או אתה יודע אולי יש לך גם חברים... תשובה 'אני יודע שהיית גם בחתונה של הבן שלו'... כאילו קיבל את הטלפון לקעקע את המחאה, וזה מה שנורא ביאס אותי, כי לא הצלחתי להבין למה עשית את זה".

צפו בווידיאו המצורף ובהתנצחות המלאה בין השניים בגלובס TV, כפי ששודרה אמש ב"לילה כלכלי".

שרון גל התראיין היום (ג') גם בגלי צה"ל וחזר על טענותיו כי השאלות ששאל בראיון את דפני ליף הן לגיטימיות, וכי הציבור רוצה לדעת על זו שעומדת בראש המחאה שלו.

"אני חושב שהרבה אנשים הרגישו שהם לא בטוחים שהעסק הולך מעכשיו למקום נכון, והיה צריך לשאול את השאלות האלה", טען.

גל אומר כי המחאה באה ממקום אותנטי וכי הוא מבין את המצוקות של מעמד הביניים, אבל לדבריו "יש פה עניין של איך לוקחים את המחאה מכאן - אחרי חולשה והתעייפות של אנשים בתום כחודשיים של מחאה".