מבצעי הקופונים של גרופון - עכשיו גם באייפון ובאייפוד

גרופון ישראל השיקה אפליקציה ייעודית למשתמשיה עבור האייפון והאייפוד טאץ', בחנויות של אפל ■ מנכ"ל גרופון ישראל: "גרופון משנה את הרגלי הצריכה במסחר המקומי בישראל"

חברת גרופון ישראל השיקה היום (ד') אפליקציה ייעודית למשתמשיה עבור האייפון והאייפוד טאץ', בחנויות של אפל (אפ-סטור). מטרתו של השירות החדש היא להפוך את שירות הרכישה לזמין ונוח, באמצעות האייפון.

האפליקציה מאפשרת למשתמש הרשמה ישירה לשירות, איתור היסטוריית הרכישות של המשתמש וכן מימוש העסקות על-ידי הצגת השובר הקנוי דרך האפליקציה (ללא צורך בהדפסתו).

פיצ'ר נוסף המותאם לאפליקציה החדשה הינו האפשרות לאתר עסקאות מבוססות מיקום, המאפשר למשתמש לאתר קופונים התואמים לבתי העסק הקרובים למקום הימצאו, בזמן אמת.

"גרופון משנה את הרגלי הצריכה במסחר המקומי בישראל", התייחס להשקה דורי היללי, מנכ"ל גרופון ישראל. "האפליקציה החדשה שלנו מביאה את העסקאות הכי טובות ישירות אל המכשירים הסלולריים, מה שהופך את הפלטפורמה לנגישה אף יותר".

ההשקה של האליקציה בישראל נעשתה במקביל להשקה של גרופון העולמית במספר מדינות נוספות, בהן ארגנטינה, אוסטרליה, בלגיה, ברזיל, קנדה, פינלנד, צרפת, גרמניה, איטליה, אנגליה, ארה"ב ועוד.