נבחרת ישראל: לפחות הרייטינג לא יאכזב אף אחד

המשחק מול יוון ביום שישי, שגמר את הסיכוי להעפיל ליורו 2012, הביא לערוץ 10 רייטינג ממוצע של 18%, על-אף שעת השידור הבעייתית שלו; הרייטינג הממוצע בקמפיין: 15.7%

משחק הכדורגל של נבחרת ישראל ביום שישי במוקדמות יורו 2012, מול יוון (הפסד 1-0), גרף נתון צפייה מרשים של 18% בקרב משקי בית יהודיים בערוץ 10. זאת למרות שעת התחלת השידור הבעייתית של ההתמודדות (16:00).

מדובר על המשחק השני הכי נצפה בקמפיין הנוכחי של הנבחרת, אחרי ההפסד הביתי לקרואטיה (שגרף 18.3%). הרייטינג הממוצע למשחקי מוקדמות יורו 2012 (כולם שודרו בערוץ 10) עומד על 15.7%. ביום שלישי יעביר ערוץ 10 את המשחק הלפני אחרון בקמפיין, בחוץ מול קרואטיה (החל מ-20:50).

ערוץ 10 רכש את עשרת המשחקים של הנבחרת בקמפיין מוקדמות יורו 2012 עבור סכום כולל של כ-5.5 מיליון שקלים. כהשוואה, קמפיין מוקדמות מונדיאל 2010 (המשחקים שודרו על-ידי זכיינית ערוץ 2 רשת) הביא רייטינג ממוצע של 19.6%, כשזכויות השידור של המשחקים נרכשו בסכום כולל של כ-10.7 מיליון שקל.

אגב, ביום שישי האחרון שודרה בערוץ 1, במקביל למשחק של נבחרת הכדורגל, ההתמודדות של נבחרת הכדורסל מול סרביה במסגרת אליפות אירופה שנערכת בליטא. משדר זה הסתפק ב-4.1% צפייה.