כך חסכה ברצלונה 30 מיליון אירו ברכישת פברגאס

סגן נשיא המועדון הקטאלוני טוען: "השווי האמיתי של ססק הוא 60 מיליון אירו, אבל הצלחנו להוריד את ארסנל ל-29 מיליון אירו בלבד" ■ איך בדיוק הם עשו את זה? הפרטים בפנים

סגן נשיא ברצלונה, ג'וזפ מריה ברתומיאו, טוען שרכישתו של ססק פברגאס מארסנל עבור 29 מיליון אירו במהלך הפגרה האחרונה, "היתה עסקה טובה מאד", כיוון שהקשר הקטאלוני שווה יותר מפי 2 מהסכום הזה.

"השווי האמיתי של פברגאס בשוק הרבה יותר גבוה מ-29 מיליון אירו, אבל הוא הצליח להפחית את דרישות המחיר עליו אחרי שאמר באופן עקבי שהוא מאד רוצה להגיע לברצלונה", התבטא ברתומיאו. "המחיר האמיתי של ססק, בשוק הפתוח, קרוב יותר למה שארסנל רצתה מאיתנו בתחילת המו"מ - 60 מיליון אירו. אבל העובדה שהודענו מראש כי תקציב הרכש שלנו בקיץ הנוכחי עומד על 45 מיליון אירו בלבד, עבדה לטובתינו. מועדונים ידעו בדיוק מהי הפוזיציה שלנו".

יש לציין כי סכום ההעברה של פברגאס לקאמפ נואו עשוי לצמוח עד ל-40 מיליון אירו, בהתאם להישגים שונים וכמות הופעות שיערוך במדיה של אלופת אירופה ואלופת ספרד.

כזכור, השחקן בן ה-24 חתם הקיץ בברצלונה, קבוצת נעוריו אותה עזב בגיל 16 לטובת ארסנל. הוא שיחק בהצלחה במדי "התותחנים" מאז שנת 2003, אבל במהלך השנה האחרונה הביע מספר רב של פעמים את רצונו לעזוב את המועדון האנגלי ולהצטרף מחדש לברצלונה.