מילקי - שוב הפרסומת הכי אהובה; שופרסל - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: רשתות השיווק מעלות ווליום לקראת החג ■ הפרסומת להוט - המושקעת ביותר

הפרסומת לשופרסל, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, היא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע. שיעורי הזכירה של הפרסומת נמוכים ב-20% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות, העומד על 11.2%.

הפרסומת למילקי של שטראוס, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, ממשיכה להוביל את מדד הפרסומות האהובות זה השבוע השני ברציפות, עם שיעורי אהדה זהים כמעט לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות, העומד כעת על 23.3%.

הפרסומת של הוט, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.4 מיליון דולר במחירי מחירון.

על רקע ראש השנה המתקרב החלו רשתות המזון להגביר את הווליום הפרסומי. שופרסל ומגה בול העלו לאוויר קמפיין מכירתי, המתמקד במחירי המוצרים. מגה בול בוחרת להתייחס באופן ישיר למחאת הצרכנים, ומציבה בחזית הפרסומת שחקנים המגלמים את אנשי מעמד הביניים שלא גומרים את החודש.

הצרכנים, מסתבר, קנו פחות את הניסיון ליצור הזדהות והעדיפו את הקמפיין של שופרסל שעסק ב"גזירת" מחירי המוצרים. שיעור אהדה גבוה ביותר לקמפיין של שופרסל נרשם בקרב נשים וגילאי הביניים. לעומת זאת, צעירים אהבו יותר את הקמפיין של מגה בול.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עלה לעומת שבוע שעבר, כאשר מספרן עומד על 245 (בהשוואה ל-233 בשבוע שעבר).

גם סך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע עלה מעט ביחס לשבוע שעבר, ועומד על כ-30 מיליון דולר (לעומת כ- 25 מיליון דולר בשבוע שעבר).

דירוג הזכורות והאהובות 7 ספטמבר
 דירוג הזכורות והאהובות 7 ספטמבר