גם זכורה וגם אהובה: הפרסומת של הוט עם "ראש הממשלה"

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של קיקה נכנסה למדד, והיא אהודה יותר בקרב צעירים וגילאי הביניים

הפרסומת של הוט, בכיכובם של שחקני "ילדי ראש הממשלה", באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, היא הפרסומת הזכורה והאהובה ביותר השבוע. שיעורי הזכירה של הפרסומת נמוכים ב-40% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, שעומד על 11.1%. מבחינת אהדה רושמת הפרסומת שיעורי אהדה הזהים לממוצע החצי-שנתי, העומד כעת על 23.3%.

השבוע נכנסה למדד הזכורות והאהובות הפרסומת להשקת רשת הריהוט האוסטרית קיקה. הפרסומת, באמצעות פוקס-גורן-גלעדי, מתייחסת למגוון העצום המתאים לכל טעם וכיס של המוצרים בחנות, כאשר הקמפיין מנסה לפנות לכל פלחי האוכלוסייה. הפרסומת ממוקמת בקמום השביעי בדירוג האהובות ובמקום הרביעי בדירוג הזכורות.

מניתוח דמוגרפי של האהדה לפרסומת עולה כי היא אכן הצליחה ליצור אהדה גבוהה יחסית בקרב הצעירים וגילאי הביניים, אך רמת האהדה לפרסומת בקרב מבוגרים בני 55 ומעלה נמוכה מאד. בנוסף, רמת אהדה גבוהה ביותר לפרסומת נרשמה בקרב בני מעמד הביניים, ואילו קבוצות ממצב סוציו-אקונומי גבוה ונמוך לא הרגישו אליה חיבור רגשי.

הפרסומת של יוניליוור לסדרת השמפו החדשה נגד קשקשים של מותג CLEAR, באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון, היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת זו (על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום) עומד על כ-700 אלף דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עלה לעומת שבוע שעבר, כאשר מספרן עומד על 264 (בהשוואה ל-245 בשבוע שעבר).

גם סך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע עלה ביחס לשבוע שעבר, ועומד על כ-34 מיליון דולר (לעומת כ-30 מיליון דולר בשבוע שעבר).

רייטינג פרסומות 14.09
 רייטינג פרסומות 14.09