מניית היום: מזנקת ב-20% בעקבות חוזה חשוב באסיה

מובייל מקס צופה כי בשבועות הקרובים יתקבלו הזמנות נוספות מ-Fujitsu והיא אף עשויה לחתום עמה על הסכם כולל לשימוש ברישיונות התוכנה של מובייל מקס

חברת מובייל מקס טכנולוגיות, המפתחת פתרון "תקשורת אחודה" (Fixed Mobile Convergence) לטלפונים סלולאריים, דיווחה היום (א') כי קיבלה הזמנה ראשונית מחברת Fujitsu לרכישת רישיון התוכנה של החברה וכן עבור תמיכה לשנת הפעילות הראשונה.

פוג'יטסו הזמינה את התוכנה עבור Singapore Telecommunications Limited (Singtel), מפעילת התקשורת מסינגפור, הנמנית על אחת מספקיות התקשורת הגדולות באסיה, וזו תשווק את התוכנה בקרב לקוחותיה. Singtel פעילה מזה 130 שנה בסינגפור, והנה בעלת רשת של 39 סניפים ב-19 מדינות וטריטוריות באסיה, אירופה וארה"ב.

היקף ההזמנה הראשונית שהתקבלה הינו כ- 730 אלף שקל (כ- 200 אלף דולר). מובייל מקס צופה כי, במהלך השבועות הקרובים תתקבל מ-Fujitsu הזמנה לרכישת רישיונות תוכנה נוספים והיא אף עשויה לחתום עם Fujitsuעל הסכם כולל לשימוש ברישיונות התוכנה של מובייל מקס, הכולל גם הסכם שירות ותמיכה למשתמשי התוכנה.

יצוין כי, Singtel הנה לקוח אסטרטגי נוסף עבור מובייל מקס , וההסכם עמו מתווסף לשורת הסכמים שהיא כבר חתמה עד היום עם חברות כגון: וריזון, Reliance, iBasis ועוד.

באמצעות השימוש בתוכנת מובייל מקס, Singtel מתכוונת להשיק שירותי חיוג אחודים מטלפונים סלולאריים (Unified Communications), שיביאו לחיסכון וייעול השימוש בטלפונים הניידים. בין היתר, משתמשי הטלפון הסלולארי יוכלו לבצע פעולות דומות לאלו המבוצעות על ידי מרכזיית הארגון, כגון: שיחות ועידה, העברת שיחה לשלוחה וכיו"ב.

רענן כהן, מנכ"ל מובייל מקס, אמר היום, עם קבלת ההזמנה מפוג'יטסו: "החברה רואה חשיבות רבה בהזמנה שהתקבלה ומיועדת לשימוש ע"י אחת מספקיות התקשורת הגדולות באסיה. ההזמנה הנוכחית, בד בבד עם הצטרפותו של לקוח אסטרטגי נוסף לשורותינו, מהווים פוטנציאל לרכישת רישיונות תוכנה נוספים של החברה וכן להשקת שירותים נוספים המבוססים על מוצרי החברה והטכנולוגיה שלה".

Fujitsu, הנמנית על שלושת ספקי שירותי הטכנולוגיה (IT services) הגדולים בעולם, משווקת מגוון פתרונות תקשורת לספקי תקשורת באסיה, אירופה ואמריקה.

מובייל מקס, שהוקמה בשנת 2004 ומנוהלת על ידי רענן כהן, מתמקדת בפיתוח, ייצור ושיווק של פתרון תוכנה לטלפונים סלולאריים, המקשר בין הטלפון הנייד לרשתות IP ולמרכזיות ארגוניות. הטכנולוגיה של מובייל מקס מאפשרת איחוד מלא (Fixed Mobile Convergence) בין יכולות התקשורת הארגוניות: הטלפון הקווי, הנייד והמחשב ומאפשרת חיסכון, ייעול ושירותים מתקדמים בשימוש במכשיר הסלולארי.