רבד מוכרת נכס בשוויץ תמורת כ-288 מיליון שקל

המכירה תניב לרבד עודף תזרימי של כ-78 מיליון שקל

חברת הנדל"ן רבד, בשליטתו של יגאל אהובי ובניהולו של אריאל אבן, מממשת נכס בשוויץ. רבד מדווחת היום, כי חתמה על הסכם למכירת חלקה (אפקטיבית - 90%) בנכס שבבעלותה בשוויץ, בתמורה כוללת (עבור ה- 100%) של כ-288 מיליון שקל (כ-70 מיליון פרנק שוויצרי). המכירה תניב לרבד עודף תזרימי של כ-78 מיליון שקל (כ-19 מיליון פרנק שוויצרי).

הנכס המדובר נרכש בשנים 2008 ו-2009 במחיר (כולל עלויות רכישה נלוות) המשקף לנכס שווי של כ- 68 מיליון פרנק. הוא משתרע על שטח כולל של כ- 20 דונם וכולל שני בנייני משרדים, לוגיסטיקה ומסחר.

במסגרת עסקת המכירה תפרע ההלוואה בגין הנכס בסך של כ- 59 מיליון פרנק שוויצרי. חשוב לציין כי רבד (יחד עם שותף המיעוט בנכס המחזיק 10% ממנו) רכשה במרץ השנה חלק מההלוואה הנ"ל בהיקף של כ- 12.9 מיליון פרנק שוויצרי ערך נקוב בתמורה לכ- 9.7 מיליון פרנק שוויצרי. כתוצאה מרכישת חלק מהלוואה הנ"ל, רשמה רבד רווח לפני מס בסך של כ- 10.5 מיליון שקל ברבעון הראשון של השנה.

אריאל אבן, מנכ"ל רבד , אמר היום: "במהלך ה- 3 שנים בהן אנו מחזיקים בנכס האמור בשוויץ, השכילה רבד להנות מתזרים שוטף נאה, מרווח שנוצר מרכישת חלק מהחוב שניתן לרכישת הנכס ומעליית ערך הנכס. מכירת הנכס במועד זה תייצר עבורנו תזרים פנוי משמעותי. בכוונתנו לבחון במקביל הזדמנויות השקעה חדשות במערב אירופה ולקדם את פיתוחה של רבד בשנים הקרובות."