הותר לפרסום: דניאל מעוז הנאשם ברצח הוריו הוא עו"ד במקצועו

את ההתמחות עשה מעוז במשרד עורכי הדין צלרמאיר-פילוסוף-רוזובסקי-צפריר-טולידאנו, ולאחרונה הועסק במשרד שלמה כהן ושות'

דניאל מעוז, הנאשם כי רצח את הוריו, נורית ונח, בחודש שעבר, הוא עורך דין במקצועו - כך התיר היום (א') המחוזי בתל-אביב לפרסום, לבקשת גלובס", באמצעות עו"ד אברהם מנחם ממשרד יורם מושקט.

ל"גלובס" נודע כי מעוז, שלמד משפטים באוניברסיטת חיפה, החל בקריירה משפטית מרשימה למדי. את ההתמחות הוא עשה במשרד עורכי הדין צלרמאיר-פילוסוף-רוזובסקי-צפריר-טולידאנו ושות', שנחשב לאחד המשרדים המובילים בישראל בתחום המשפט המסחרי-עסקי.

לאחר שעבר את בחינת ההסמכה של לשכת עורכי הדין, עבד מעוז במשך 3 חודשים כעורך דין במחלקת הליטיגציה של משרד בן שחר-לקנר ושות', משרד מוכר ובעל מוניטין בתחום המסחרי; בהמשך, הועסק מעוז במשך כ-5 חודשים במחלקת הליטיגציה של משרד שדות ושות', המתמחה במסים, ובמאי השנה הוא פוטר מעבודתו שם; בהמשך ועד שנעצר על-ידי המשטרה, הועסק מעוז כעו"ד במשרד שלמה כהן ושות', שבראשות ראש לשכת עורכי הדין לשעבר, המתמחה בקניין רוחני.

טשטוש ראיות

כתב האישום נגד מעוז, בגין רצח והשמדת ראיה, הוגש ביום חמישי האחרון לבית המשפט המחוזי בירושלים. מעוז מואשם כי דקר למוות את הוריו, בביתם בשכונת רמות בירושלים ב-13 באוגוסט, ואחר-כך ניסה להעלים את הראיות.

לפי כתב האישום, דקר מעוז את אביו בסכין בחלקי גופו השונים, תוך כדי שהאב נאבק וצועק לרעייתו להזעיק משטרה. לשמע קריאותיו של האב, ירדה האם לסלון הבית. בשלב זה ניגש אליה דניאל ונעץ את סכינו בגופה, תוך שהיא נאבקת בו וצועקת לעזרה.

לפי כתב האישום, לאחר מעשיו נטל מעוז את הסכין ושטף אותה, ובהמשך נסע לתל-אביב, שם השליך את הסכין לאחד מפחי האשפה הסמוכים לביתו.

כמה שעות מאוחר יותר, מואשם מעוז כי שב לזירת הרצח ושפך אקונומיקה במקום, במטרה לטשטש כל ראיה שיכולה לקשור אותו לזירה. כמו כן, הוא מואשם כי ניקה בעזרת סכין מתחת לציפורני אצבעותיהם של הוריו, מחשש שנותרו שרידי DNA שלו.

המסלול המשפטי של מעוז

לימודי משפטים - אוניברסיטת חיפה

התמחות - במשרד צלרמאיר-פילוסוף, הנחשב למוביל בתחום המסחרי-עסקי

עבד 3 חודשים במחלקת הליטיגציה של משרד בן שחר-לקנר ושות', בעל מוניטין בתחום המסחרי

עד מאי 2011 - עבד כ-5 חודשים במחלקת הליטיגציה של משרד שדות ושות', המתמחה במסים, ובמאי פוטר

בהמשך ועד שנעצר בידי המשטרה - עבד כעורך דין במשרד שלמה כהן ושות', המתמחה בקניין רוחני