הסינים באים: יבוא של ה-MG350 בתוך חודשיים

המשפחתית החדשה של החברה הסינית SAIC תשווק עם אבזור מפואר ומחיר יעד של כ-110 אלף שקל

בתחילת 2012 ינחתו בישראל מכוניות משפחתיות ראשונות מדגם MG-350 של המותג הסיני SAIC. המכוניות עתידות ליצור שינוי מהותי בשוק הרכב הישראלי בזכות יחס חסר תקדים של ממדים-אבזור-מחיר.

המכונית החדשה, שפותחה במשולב באירופה ובסין, נמתחת לאורך 4.52 מ' ולרוחב 1.79 מ' והיא ניצבת על בסיס גלגלים מכובד באורך 2.64 מ'. היא תגיע לישראל עם מנוע 1.5 ליטר בנזין בהספק 110 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית מתוצרת יפן ועם רמת אבזור תקנית, שכוללת כסטנדרט ריפוד עור, מושבים חשמליים, חישוקים קלים, מערכת קול פרימיום ועוד.

המחיר הסופי טרם נקבע אולם מחיר היעד הראשוני שלה עומד על כ-110 אלף שקלים, שהוא המחיר הממוצע של מכונית מקטגוריות ממדים קטנות יותר דוגמת מאזדה 2.

היבואנית, חברת לובינסקי, מעריכה כי יחס האבזור/מחיר יסייע לה במיוחד בשוק הציים בשל שווי השימוש הנמוך יחסית, שייגזר כאחוז ממחיר הרכב.

יצוין כי ללובינסקי חברת ליסינג עצמאית. להבדיל מהמכונית הראשונה של חברת SAIC, ששווקה עד כה בארץ ויובאה בכמות מוגבלת של כ-300 יחידות בשל העדר תקינה מלאה, המשפחתית הסינית החדשה תיובא באופן סדיר ומלא לאחר, שבימים האחרונים הושלמה התקינה האירופאית המלאה שלה והתקבלו מסמכי התקינה הרשמיים (WVTA) שלה, שיאפשרו לה לקבל אישור ייבוא לישראל. השוק הישראלי יהיה אחד הראשונים באירופה, שיקבלו את המכונית החדשה.