הג'יפון הסיני הראשון בארץ הקודש, MG-ZS, הוא לא הזריז והמתוחכם בשוק, אבל מציע עיצוב אופנתי, מרחב מכובד ורשימת אבזור מרשימה עבור מחיר צנוע • המתחרים מאירופה, יפן וקוריאה צריכים לצאת מהשאננות
המשפחתית הסינית הראשונה בישראל, שמנסה לטשטש את מוצאה, היא בעיקר שימושית ולא מיועדת ליצור מהפכה ■ למרות שהיא לא המכונית המתקדמת והמתוחכמת ביותר בשוק היא מעבירה מסר חד וברור ליצרנים המערביים: הסינים כבר כאן
ה-MG950 החדשה מציעה ממדים ופאר של מכונית סאלון במחיר של מכונית מנהלים ■ עשויה להגיע ארצה בשנה הבאה
המשפחתית החדשה של החברה הסינית SAIC תשווק עם אבזור מפואר ומחיר יעד של כ-110 אלף שקל
החברה, שזרועותיה מגיעות לכל פינה בשוק הרכב, חושפת היום את תוכניותיה העסקיות ל-2011 ואת פעילותה במגוון תחומים ■ בנוסף, צפו בתמונות של סיטרואן C4 המשופרת
(עדכון) - החברה תנפיק יותר מניות מכפי שתכננה במקור ומחיר ההנפקה יהיה גם כן גבוה מהמצופה - 32-33 דולר למניה לעומת 26 דולר למניה בתכנון המקורי
'קאר-איסט' מקבוצת לובינסקי, יבואנית MG לישראל, מתחילה בהרשמה מוקדמת לדגם ה- MG550 מתוצרת סין, שתתחרה בפלח המנהלים ■ בשלבים הבאים מתוכננים להצטרף להיצע בישראל עוד שני דגמים חדשים
משרד התחבורה אישר לחברת לובינסקי לייבא את רכבי חברת SAIC לישראל ■ בשלב הראשון אושרה כמות מוגבלת של כמה מאות יחידות, וההשקה המלאה מתוכננת ל-2011
תשווק באירופה תחת השם MG3 ותצויד במנוע 1.6 ליטר ותיבה אוטומטית ■ לישראל היא תגיע כנראה בתחילת 2011
לטענת חברת דוד לובינסקי, משרד התחבורה מונע ללא הצדקה תקינה שתאפשר את ייבוא רכבי "SAIC" הסיניים לישראל ■ רישום וקבלת אישור עד סוף ספטמבר היה מאפשר לייבא את כלי הרכב "לתקופת חסד" של כשנה וחצי נוספות
דגם התצוגה M1 צפוי להפוך למשפחתית סדרתית בתוך כשנה ולמלא תפקיד מפתח בישראל
השיווק יתחיל ברבעון הראשון של 2010 ויתמקד בשלב הראשון במכונית מנהלים מפוארת - MG 550, שתוצע ככל הנראה בקבוצה 4 תשווק בשלב הראשון עם מנוע 1.8 ליטר טורבו בהספק 161 כ"ס