כלל פיננסים: 5 מניות נדל"ן לקנייה היום - יזנקו עד 29%

בבית ההשקעות מציינים כי מניות הסקטור הפגינו "חוסן" ביחס למדדים בבורסה ■ מעניקים למניות מחירי יעד המשקפים פרמיה של 15-29% על מחיר השוק

בבית ההשקעות כלל פיננסים סוקרים היום (א') את סקטור הנדל"ן המניב בישראל, ומציינים כי מניות הסקטור מומלצות להשקעה בראי הפגנת "חוסן" ביחס למדדי המניות בבורסה. בבית ההשקעות מציינים כי "במחירים הנוכחיים הסקטור אטרקטיבי במבט לטווח ארוך", ומעניקים למניות הסקטור מחירי יעד המשקפים פרמיה של 15-29% על מחיר השוק.

בכלל פיננסים מציינים כי הסקטור מגלם תשואה פנימית של כ-10-11% "בסיכון לא גבוה ולכן אטרקטיבי".

באשר למניית עזריאלי , מבהירים בכלל פיננסים כי "התוצאות הכספיות לרבעון השני היו טובות והצביעו על המשך הצמיחה". בבית ההשקעות מציינים את מגמת הפיתוח בנכסים, אולם מזכירים לרעה את החשש מהנטל על השוכרים יחד עם ההאטה בקצב הצמיחה במשק ש"יפגעו בשכ"ד בקניונים". בכלל פיננסים מעניקים למניה מחיר יעד של 104 שקל, המשקף פרמיה של 15% על מחיר השוק, עם המלצת "תשואת יתר".

באשר למניית מליסרון , מציינים בכלל פיננסים כי היא מציגה תוצאות טובות ותשואה גבוהה, "אבל חייבים להביא לידי ביטוי את מרכיב הסיכון - המינוף הפיננסי הגבוה בחברה". מליסרון מקבלת מחיר יעד של 76 שקל, המשקף פרמיה של 16%, עם המלצת "תשואת יתר".

"תנופת פיתוח נכסים ומימון מחדש שיביא להקטנת הוצאות המימון ושיפור ה-NOI" הופכים לדעת כלל פיננסים את בריטיש ישראל לאטרקטיבית. בית ההשקעות מעניק למניה המלצת "תשואת יתר" עם מחיר יעד של 15 שקל, המשקף אפסייד של 17% על מחירה בשוק.

עוד מציינים בבית ההשקעות את אמות , המומלצת "בזכות פיזור הנכסים והתשואה הגלומה", ואת קרן ריט 1 המהווה "פלטפורמה טובה, עם מחיר מעניין". בכלל פיננסים מעניקים לשתי החברות מחירי יעד של 12.3 ו-7.8 שקל בהתאמה, המשקפים פרמיה של 29% ו-19% על מחירי המניות בבורסה בת"א.