נתניהו "זורם" עם הציניות ברשת: העלה לפייסבוק תמונה משלו עם הכיתוב "דוגרי, הצחקתם אותי"

לשכת ראש הממשלה: "נתניהו צחק כשראה את כל התמונות שלו שהועלו לרשת בימים האחרונים ורצה לעשות משהו בתגובה"

הנה משהו שהבלוגוספירה לא ציפתה לו: בצעד מאוד יוצא דופן, לשכת ראש הממשלה העלתה לדף האוהדים הרשמי של בנימין נתניהו בפייסבוק את אחת התמונות הקשורות ל-"מם" הוויראלי שהציף את הרשתות החברתיות בשבוע האחרון, בהן מודבקת דמותו של ראש הממשלה על שלל תמונות מאירועים מפורסמים אחרים שבהם, כביכול, לקח חלק ראש הממשלה והיה אחראי להם, כמו בעסקת גלעד שליט.

התמונה המקורית לקוחה מתוך נאומו של ראש הממשלה בעצרת האו"ם שהתקיימה לפני כחודש, ועליה מודבקת דמותו של ראש הממשלה מתוך התמונה המפורסמת שצולמה בעת חזרתו של גלעד שליט מהשבי, בה הוא מתחבק עם אביו נועם כשבנימין נתניהו נמצא ברקע.

בצעד יח"צני מוצלח, המעיד על הומור עצמי והקשבה למה שקורה ברשתות החברתיות בחברה הישראלית, נוספה לתמונה הערוכה בועת טקסט שבה נראה, כביכול, ראש הממשלה כשהוא אומר: "דוגרי, הצחקתם אותי".

bibi
 bibi

מלשכת ראש הממשלה נמסר כי ראש הממשלה צחק כאשר ראה את שלל התמונות שהעלו הגולשים בשבוע האחרון ורצה לעשות משהו בתגובה.

כזכור, במהלך השבוע האחרון הוצפו הרשתות החברתיות בעשרות תמונות שונות המראות את דמותו של נתניהו מאותה תמונה שצולמה על-ידי לשכת העיתונות הממשלתית בה מתחבקים גלעד שליט ואביו, וראש הממשלה עומד ברקע. ברשתות החברתיות ראו בעין מאוד לא יפה את העובדה שבנימין נתניהו מופיע ביותר מדי תמונות מחזרתו של החייל החטוף לאחר יותר מ-5 שנים, וטענו כי הוא "תופס טרמפ" על האירוע ההיסטורי.

תוך דקות ספורות מהרגע שבו התפרסמה התמונה המקורית, התחילו עשרות גולשים להדביק את דמותו של ראש הממשלה על שלל תמונות מאירועים מפורסמים אחרים שגם בהם, כביכול, לקח חלק ראש הממשלה והיה אחראי להם.

גם המילה "דוגרי" הייתה נושא חם מאוד ברשתות החברתיות מיד לאחר נאומו של ראש הממשלה בעצרת האו"ם, אז פנה ליו"ר הרשות הפלסטינית, אבו-מאזן, ואמר לו: "בוא נדבר דוגרי!".

בדף האוהדים הרשמי של בנימין נתניהו בפייסבוק יש נכון לעכשיו קרוב ל-150 אלף אוהדים, ולפרסום התמונה השתרשרו עד כה כ-90 תגובות וכ-600 "לייקים", חלק מהתגובות חיוביות מאוד: "אלוףףףףףףףףףף אתה , חולה עליך ביבי", ו"ראש ממשלה מספר 1 שישראל יכלה לבקש... ישראל לא צריכה לקבל מה שהיא רוצה, היא רוצה לקבל מה שהיא צריכה :-)", נכתב בתגובות, לצד תגובות ביקורתיות רבות כנגד ראש הממשלה.