פרינט בניו-מדיה: מגזינים בארה"ב משיקים ערוצים ייעודיים ביו-טיוב

הערוצים כוללים תוכן מקורי וסדרות אינטרנט הרלוונטיות לתכנים השונים של המגזינים

עוד חיבור בין הניו-מדיה לבין הפרינט: מגזינים מובילים בארה"ב השיקו באחרונה ערוצים ייעודיים ביו-טיוב. הערוצים כוללים תוכן מקורי שהמגזינים מפיקים, ומטרתם היא לקדם תכנים הקשורים לנושאי המגזין.

הרסט, אחת מהקבוצות הבולטות בתחום המו"לים, השיקה ערוץ בנושא אופנה ויופי אשר יתקשר למגזינים "קוסמופוליטן", "סבנטין", "מארי קלייר" ועוד.

בנוסף, הקבוצה העלתה לאוויר ערוץ בנושא רכב אשר מתבסס על תכנים מהמגזינים "Car and driver", "Road&trucks" ועוד.

בכוונת החברה לשדר בשנה הראשונה בערוץ האופנה כ-35 שעות של תוכן מקורי חדש, ולהשלים את הספרייה בערוץ בעזרת תכנים שכבר קיימים במערכת שלה.

מהחברה נמסר כי התכנים יעלו בתחילה באופן בלעדי בערוץ היו-טיוב, אך לאחר "תקופה סבירה" הם יופצו בשאר ערוצי התוכן של הקבוצה.

מו"ל אחר, קבוצת מרדית', שמוציאה לאור בין היתר את המגזין "Ladies home joural", משיקה ערוץ ביו-טיוב בשם digg שיכלול מספר סדרות אינטרנט המבוססות על תוכני המגזינים שלה. לדברי הקבוצה, ליו-טיוב יש זכויות בלעדיות למכירת הפרסום בערוץ.

גם קבוצת ההוצאה לאור רודל, שמוציאה לאור את המגזין הפופולרי "Men's Health", חתמה על הסכם עם חברת הפקה לפתיחת שני ערוצי יו-טיוב הקשורים למגזין. אחד מהם יעסוק בנושא אוכל בריא, והשני בנושא בריאות ואיכות חיים.

מהחברה נמסר כי בשלב ראשון יעלו מספר תוכניות בנות 5 דקות כל אחת, וזאת במקביל לקליפים קצרים.