10.9 מיליון דולר רווח לדיסקונט ניו יורק ברבעון השלישי

מדובר בירידה של 23% לעומת הרבעון המקביל

ירידה בהכנסות המימון, בהכנסות תפעוליות וברווחים ממכירת ניירות ערך פגעו ברווחי דיסקונט ניו יורק. השלוחה האמריקנית של הבנק סיימה את הרבעון השלישי עם רווח של 10.9 מיליון דולר, ירידה של 23% בהשוואה לרבעון המקביל.

מתחילת השנה עמדו רווחי דיסקונט ניו יורק על 39 מיליון דולר בהשוואה ל-42 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. מנכ"ל דיסקונט ניו יורק הוא אהוד ארנון שנכנס לתפקידו בתחילת השנה.

מהדוחות עולה כי התשואה על ההון של דיסקונט ניו יורק עמדה בשלושת הרבעונים הראשונים של השנה על 6.8% בהשוואה ל-7.7% אשתקד. ההון העצמי של השלוחה מהווה כרבע מההון של קבוצת דיסקונט ועמד בסוף הרבעון השלישי על 793 מיליון דולר.

כיום מחזיק דיסקונט ניו יורק הלימות הון גבוהה בשיעור 15.8%. זאת, בהשוואה ל-14.6% בסוף 2010. זהו שיעור גבוה במיוחד הנובע מחוסר יכולתו של הבנק לחלק דיבידנד.

מאזן הבנק עמד על 9.7 מיליארד דולר. מתחילת השנה ירד תיק האשראי ב-3.2% והגיע ל-4 מיליארד דולר. סכום המהווה 41% מסך הנכסים. הפיקדונות עלו ב-7.5% והסתכמו ב-6.6 מיליארד דולר. הבנק מתמקד כיום בפעילות מקומית, לפני שנה נפתח סניף חדש בסטטן איילנד ובכוונתו לפתוח עד סוף 2012, סניפים נוספים בברוקלין ובלונג איילנד.