מתקפת האקרים? קרסו האתרים של צה"ל, השב"כ והמוסד

האם "אנונימוס" תקפו את שרתי האינטרנט בישראל? בשעות האחרונות נחסמה הגישה לאתרי אינטרנט רשמיים רבים ■ "אנונימוס" הכריזה לפני יומיים מתקפה אינטרנטית על ישראל במחאה על העוצר הימי על רצועת עזה

האם קבוצת ההאקרים הידועה לשמצה, "אנונימוס", תקפה היום (א') אתרי אינטרנט ממשלתיים בישראל? על-פי סרטון יו-טיוב שפורסם לפני יומיים (יום ו') הכריזה קבוצת ההאקרים, שידועה בעיקר בזכות הפריצות שביצעו לאתרי ממשל רבים ברחבי העולם, על מתקפה אינטרנטית נגד אתרי אינטרנט ישראליים במחאה על העוצר הימי על רצועת עזה ועל השתלטות חיילי צה"ל על ספינות המשט בסוף השבוע האחרון.

נכון להרגע לא ניתן לגלוש לאתרי האינטרנט הרשמיים של ארגון השב"כ, המוסד, צה"ל וכן אתרי ממשל רבים בהם אתר משרד האוצר ורשות האוכלוסין. בנוסף, גם אתר האינטרנט של בנק דיסקונט איננו זמין.

"הפעולות שלכם (נגד תושבי עזה) אינן חוקיות, מנוגדות לדמוקרטיה ובניגוד לחוקים בינלאומיים לזכויות אדם", נאמר בסרטון שהועלה ליו-טיוב. "אם תמשיכו למנוע סיוע הומניטרי לעזה או לשחזר את הפעולות שלכם מה-31 במאי, 2010, (ההשתלטות על המרמרה) - לא תשאירו לנו ברירה אלא לתקוף שוב ושוב עד שתפסיקו".