קיצוץ בהנהלת ערוץ 10: הסמנכ"ל נתי דינר פוטר

דינר, סמנכ"ל הפרוגרמינג והשיווק, עובד בערוץ 10 מאז 2007 ■ דינר: "אני בהלם. המנכ"ל יוסי ורשבסקי אמר לי: 'כרגע אנחנו לא עוסקים בטלוויזיה'"

סמנכ"ל הפרוגרמינג והשיווק של ערוץ 10, נתי דינר, פוטר מתפקידו. ל"גלובס" נודע כי דינר סיכם היום (ד') בצהריים עם מנכ"ל הערוץ, יוסי ורשבסקי, על עזיבתו לאחר כ-4 שנים בתפקיד, זאת במסגרת קיצוצים בערוץ. לדברי דינר, הבוקר הוא עוד הציג למנכ"ל לוח שידורים לשנה הקרובה.

דינר עובד בערוץ 10 מאז שנת 2007. הוא הגיע אל הערוץ מזכיינית ערוץ 2 רשת, שם שימש בתפקיד המשנה למנכ"ל לענייני אסטרטגיה, שיווק ופרוגרמינג. לפני כן שימש כמנהל מחלקת האסטרטגיה ותכנון השידורים בזכיינית ערוץ 2 קשת במשך כשנתיים.

דינר הוא מי שאחראי בין היתר על פיתוח תוכניות וקידומן, כמו "הישרדות", "המקור" ושיבוץ "גיא פינס" בשעות אחר-הצהריים.

דינר מסר בתגובה: "אני בהלם ומעכל את המצב. בשיחתנו החמיא לי יוסי כי אני איש טלוויזיה מצוין ואמר לי: 'כרגע אנחנו לא עוסקים בטלוויזיה'".

מערוץ 10 נמסר בתגובה: "לאור המצב הכלכלי הקשה אליו נקלע הערוץ, נאלצנו לבצע קיצוצים כואבים מאד גם ברמת ההנהלה הבכירה. נתי דינר הוא אחד המנהלים המוכשרים והמנוסים ביותר בענף הטלוויזיה, ואנו מודים לו על המאמץ הרב והכישרון בו הוביל את מחלקות הפרוגרמינג, השיווק והאסטרטגיה בערוץ בשנים האחרונות".