אסי עזר מקפיץ את דיזיין סנטר לראש דירוג הפרסומות האהובות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט לשידורי הפסטיגל ב-VOD - בראש הזכורות

הפרסומת של מתחם העיצוב דיזיין סנטר בכיכובו של אסי עזר, באמצעות משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער, מובילה את מדד הפרסומות האהובות. שיעורי הפרסומת נמוכים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות - 20% פחות מהממוצע העומד על 23.9%. עם זאת, הפרסומת זכתה לאחוזי זכירות נמוכים יחסית ודורגה שביעית במדד הזכירות.

הפרסומת של הוט, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, נכנסת כבר בשבוע הראשון שלה באוויר למקום הראשון בטבלת הפרסומות הזכורות. עם זאת, הפרסומת מציגה שיעורי זכירה נמוכים ב-50% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, אשר עומד על 10.6%. הפרסומת, שבה מסבירים כוכבי הפסטיגל ופינוקיו שאפשר לראות את הפסטיגל ב-VOD, זוכה גם ל-12% אהדה וממוקמת רביעית במדד האהובות.

לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, בקמפיין הוט הושקעו השבוע 600 אלף דולר (מחירי מחירון), לעומת 101 אלף דולר שהושקעו בקמפיין של דן דיזיין.

במקום השני, בשני המדדים, ממוקמת הפרסומת של תאגיד המיחזור. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, זכתה ל-16.7% אהדה ול-4.9% זכירות.

קיה - המושקעת ביותר

בדומה לשבוע שעבר, גם השבוע הפרסומת המושקעת ביותר היא פרסומת מענף הרכב, והפעם מדובר בפרסומת של קיה, באמצעות משרד הפרסום רגב-קויצקי. סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-664 אלף דולר במחירי מחירון - ירידה משמעותית לעומת הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע שעבר שעמדה על סך השקעה של כ-980 אלף דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עלה לעומת השבוע שעבר, כאשר מספרן עומד על 383 (בהשוואה ל-331 בשבוע שעבר).

עם זאת, על אף העלייה במספר הפרסומות, סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים נשאר דומה לסך התקציבים בשבוע שעבר, ועומד על כ-28.6 מיליון דולר.

הפרסומות הזכורות והאהובות 10 נובמבר
 הפרסומות הזכורות והאהובות 10 נובמבר