הסוף למאהל המחאה בניו-יורק: שוטרים פשטו על המתחם

לא רק ברוטשילד תם עידן האוהלים: כוחות נרחבים של המשטרה פשטו הבוקר על מאהל המחאה הניו יורקי, "לכבוש את וול סטריט", בדרישה לפנותו

מאהל המחאה החברתית בניו-יורק, "לכבוש את וול-סטריט", עומד בפני פינוי: המשטרה פשטה הבוקר (ג') על המאהל המרכזי בפארק זוקוטי אחרי שהעירייה הבהירה כי המוחים צריכים "להתפנות באופן זמני". מאות שוטרים נמצאים כעת במקום. אמש פונה בכוח מאהל המחאה באוקלנד שבקליפורניה. כך מדווחים בגלי צה"ל.

כוחות משטרה נרחבים החלו להגיע למאהל המחאה הניו יורקי ב-1:20 בלילה, שעון מקומי. על פי דיווחי המפגינים, מאות השוטרים נעזרים בציוד לפיזור הפגנות - קסדות ומגינים, יחד עם בולדוזרים, כבאיות ורכבים כבדים אחרים.

כוחות המשטרה סגרו את מתחם המאהל ומונעים מהתקשורת ומוחים שהגיעו המקום להכנס אליו, בעוד בתוך המאהל מתבצרת קבוצת מוחים המתנגדת לפינוי. מסוק של המשטרה חג בשמיים מעל המאהל, מאיר לשוטרים את המקום ומונע ממסוקי רשתות החדשות להתקרב. לפי שעה לא נרשמים עימותים במקום.

אחת המוחות תיארה את המתרחש בשידור החי של תנועת המחאה ברשת. "הם הורסים לנו את המאהל! אלה האוהלים שלנו, זה הבית שלנו בחודשיים האחרונים", אמרה הפעילה.