עקב המשבר בערוץ 10: רון לאודר מגיע לישראל

צפוי לקיים פגישות גם עם גורמים בערוץ 2 על מנת לקדם מיזוג עם אחת הזכייניות

רון לאודר, אחד מבעלי המניות של ערוץ 10, מגיע היום (ג') לישראל על מנת לקחת חלק בפתרון המשבר בערוץ. ל"גלובס" נודע כי במסגרת נוכחותו בישראל צפוי לאודר לקיים סדרת פגישות, וככל הנראה ייפגש גם עם גורמים בערוץ 2 על מנת לקדם אפשרויות של מיזוג עם אחת הזכייניות.

בתוך כך, הועברה פנייה מכיוון ערוץ 10 לשר התקשורת וליו"ר ועדת הכלכלה לדחות את הדיון בוועדת הכלכלה לשבוע הבא, לאור העובדה כי הניסיונות מאחורי הקלעים לפתרון המשבר עולים בתוהו לפי שעה.

ל"גלובס" נודע עוד כי מי שמנהל את המשא-ומתן מול הנהלת הערוץ על מנת להגיע לפתרון המשבר הוא יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ כרמל שאמה-הכהן, ונכון לפרסום הידיעה הוא טרם הכריע באשר לדחיית הדיון בעניין דחיית חובות ערוץ 10.

שאמה-הכהן מסר: "בעקבות פנייה של חברי כנסת ושל ערוץ 10 בבקשה לדחות את ההצבעה הסופית בעניין בקשת ערוץ 10 לדחות את תשלום חובותיו למדינה ולרשות השנייה, ייתכן כי בתום התייעצות תתקבל החלטה לפנים משורת הדין והסדר לדחות את הישיבה. כרגע הישיבה ובתוקף, ולא נתקבלה כל החלטה אחרת".

עוד נודע כי בהזדמנויות שונות השר משה כחלון הדגיש את החשיבות לקיומו של הערוץ. על-פי גורמים שונים, כחלון הדגיש כי "הערוץ צריך להישאר, וסגירתו תהווה פגיעה בתחרות, בדמוקרטיה ובצופים". השר העמיד את עצמו לסיוע בנושא זה.

אחזקות ערוץ 10
 אחזקות ערוץ 10