מארגני כנס הצעירים מכחישים כי בוטלה הזמנת איציק אלרוב

(עדכון) - ערב כנס הצעירים צלצלו לאלרוב, לדבריו, מפיקי הכנס ואמרו: "אינך מוזמן, ונאומך בוטל" ■ שמו אף הוסר מהתוכנייה ■ המשרד לפיתוח הנגב והגליל: הוא מוזמן

היום (ג') התקיים כנס ישראל לצעירים בקריית-גת, בראשותו של המשנה לראש הממשלה השר לפיתוח הנגב והגליל, סילבן שלום. הכנס מתקיים זו השנה הרביעית, תחת הכותרת "משנים את חוקי המשחק".

באתר הכנס פרסם השר שלום את תמיכתו החמה במחאה החברתית שהתקיימה בקיץ האחרון. בין הנואמים המכובדים, הכוללים את נשיא המדינה, שרי ממשלה, חברי כנסת ובכירים במשק, הוזמן גם איציק אלרוב, מיוזמי מחאת הקוטג', לדבר בפני באי הכנס במסגרת הפאנל הכלכלי על המאבק הצרכני במדינת ישראל.

אלא שערב הכנס, אתמול (ב') בשעות הלילה, צלצלו לאלרוב, לדבריו, מפיקי הכנס ובפיהם הודעה לפיה הוא אינו מוזמן לכנס, ונאומו בוטל. שמו של אלרוב אף הוסר מתוכניית הכנס.

מהמשרד לפיתוח הנגב והגליל נמסר כי לא היו דברים מעולם: "אנחנו יזמנו את הפנייה לאלרוב בכדי שיבוא לדבר בכנס בשולחן העגול אליו הוזמן מלכתחילה. גם כעת מר אלרוב מוזמן, ואנו נשמח שייקח חלק בפאנל כפי שתוכנן מלכתחילה".

עוד נמסר מהמשרד: "הזמנת אלרוב לכנס נעשתה מטעמנו ומיוזמתנו, כשותף לשיח הציבורי המרתק שהתקיים כאן לאורך כל היום. אלרוב הוזמן ועדיין מוזמן להיות בין באי הכנס ומשתתפיו".