נושי דלק נדל"ן מעבירים 200 עובדים מהפניקס

במסגרת המאבק בין בעלי אג"ח סדרה כ"ה לדלק נדל"ן על התחייבויותיה, מעביר איז'ו שני - מבעלי קולנוע "לב" - 200 מעובדיו לגורם ביטוחי אחר ■ שני ל"גלובס": "חובות צריך להחזיר - מי שלא משלם, לא יקבל כסף" ■ גם נושה נוסף מתכנן צעד אקטיבי

במסגרת במאבק בין בעלי אג"ח סדרה כ"ה לבין דלק נדל"ן , נוקטים היום (ד') נושיה של החברה בצעד נוסף במאבק לקבלת חובותיהם - ונוקטים בפעילות אקטיבית לפגיעה בעסקיו של בעל השליטה בחברה, יצחק תשובה.

איז'ו שני, בעל רשת בתי הקולנוע "לב" ומבעלי האג"ח של החברה, לו חייב תשובה כסף, החליט להעביר כ-200 מעובדיו המבוטחים בחברת הפניקס של תשובה, לידי גורם ביטוחי אחר - כך נודע ל"גלובס". חלק מהעובדים כבר הועברו לידי הגורם הביטוחי האחרון, וחלקם עוד נמצאים בהליכי ההעברה.

היקף החזקותיו הכולל של שני באג"ח דלק נדל"ן מסדרה כ"ה עומד על 5.7 מיליון שקל. "חובות צריך להחזיר - מי שלא משלם חובות, לא יקבל כסף", הבהיר שני בשיחה עם "גלובס".

בנוסף, נודע כי גם בעל אג"ח נוסף מתכנן לבצע צעדים אקטיביים אל מול עסקיו של תשובה, "כדי לעבור מדיבורים למעשים".

ההתפתחויות הללו מגיעות סביב התחייבויותיה של דלק נדל"ן התחייבויותיה של דלק נדל"ן לפרוע את תשלומי הריביות לבעלי האג"ח "עד ה-15 בנובמבר או בסמוך לכך".

במסגרת המאבק דורשים בעלי האג"ח כי תשובה יממש שתי התחייבויות שלו לחברה: הראשונה, להזרים 150 מיליון שקל לחברה עד סוף שנת 2012 על בסיס הנפקות פרטיות; והשנייה, מתן אופציה למימוש אופציות PUT על כ-25% ממניות אלעד מגורים, אשר צפויות להעמיד לחברה הון בהיקף 100 מיליון שקל.

מחר (ה') בשעה 13:00 תתקיים אסיפה נוספת של בעלי אג"ח של דלק נדל"ן מסדרה כ"ה, כדי לדון בהתחייבויות החברה כלפיהם.