"כרמל 'שאמה דרמה' מנחיל הגדרות חדשות לדו-פרצופיות"

יועצו של ח"כ חיים כץ אילן מרסיאנו טוען בפייסבוק נגד ח"כ כרמל שאמה-הכהן בעניין הצעת החוק נגד כפיית הצבעה על ועדי עובדים ■ "אין גבול לציניות, לצקצוק השפתיים של 'שאמה דרמה'"

הקרב בין חברי הכנסת כרמל שאמה-הכהן לחיים כץ עולה מדרגה: יומיים לאחר שהגיש הצעת חוק שנועדה למנוע הצבעה כפוייה על ועדי עובדים בבחירות פנימיות, השתתף יו"ר ועדת הכלכלה שאמה בעצמו בכנס של עובדי חברת החשמל באילת בשבוע שעבר - כך טוען יועץ התקשורת של כץ, הנפגע העיקרי מהצעת החוק של שאמה.

בעמוד הפייסבוק שלו כתב היום אילן מרסיאנו, יועצו של כץ: "אין גבול לציניות, לצקצוק השפתיים של 'שאמה דרמה'. אז יומיים בלבד לאחר שהגה ממוחו הצעת חוק הזויה שבאה למנוע הליכתם של ועדי עובדים לקלפי 'ככבשים', כך לפי הגדרתו, נחשו היכן נצפה 'כרמל שאמה דרמה'? בכנס של ועד עובדי חברת חשמל באילת!!!".

מרסיאנו ממשיך: "אז מה אמר להם 'שאמה דרמה'? עבודה מאורגנת כן רק בלי חיים כץ? או שעובדי חברת חשמל לא נחשבים ל'כבשים' בעיניו? 'שאמה דרמה' מנחיל הגדרות חדשות למושג דו פרצופיות....".

זהו לא העימות הראשון בין שני חברי הכנסת שנעשה באמצעות הפייסבוק. יו"ר ועדת הכלכלה עצמו נוהג להעלות מדי פעם סטטוסים ובהם הוא עוסק מדי פעם בכץ, חברו לסיעה. "ראשי ערים וראשי סניפים בליכוד מספרים לי בדאגה כי ח"כ חיים כץ מאיים כי מי שיתמוך בי הוא ישחט אותו (פוליטית כמובן), ומבקש שישבעו בפניו כי הם מתחייבים לכך...", כתב לא מזמן שאמה.

"חלק טוענים שעשיתי טעות שהובלתי את חקיקת ששינסקי בכנסת למרות דרישותיו ואיומיו של ח"כ חיים כץ, ושאני עלול לא להיבחר עקב ה'חוזה' שהוציא עלי ח"כ כץ שפקד כ-10,000 מעובדי תעשייה אווירית לליכוד. אני בז לאיומיו! גאה במה שעשיתי ומעדיף להשלים קדנציה אחת", לדבריו.

מלשכתו של ח"כ כרמל שאמה נמסר: "ח"כ כרמל שאמה הכהן, יור ועדת הכלכלה, הוזמן להרצות בפני עובדי חברת החשמל האקדמאים בנושא כלכלת ישראל והמחאה החברתית. ח"כ שאמה הכהן תומך בהתארגנות עובדים ואף קרא להם להתפקד למפלגות לפי השקפת עולמם".

"ח"כ שאמה הכהן בחר מיוזמתו להעלות ולהסביר את יוזמת החקיקה שלו האוסרת כפייה פוליטית מחשבתית על עובדים על ידי מעבידים או ראשי ועד".

"לאור פרובוקציה שהוכנה מראש ובוצעה על ידי אדם בודד כנגד החוק אמר ח"כ שאמה הכהן: ״זה שעשרת אלפי עובדי תעשייה אווירית הצטרפו לליכוד זה כדי להגן על מקום פרנסתם ותנאי העסקת זה בסדר גמור, אך אם מישהו ממכם ידע להסביר לי למה יור ועד העובדים היה צריך לאיים עלי להפסיק את תמיכתי בהעלאת המיסוי על חברות הגז בהתאם למסקנות ועדת ששינסקי וזאת למרות שאותו יור ועד מחזיק באופן אישי כעשרה מיליון ש"ח במניות ישראמקו ובנוסף לכך הפטרון הפוליטי שלו וחברו הטוב הוא הבעלים של חברת הגז ישראמקו. זו פעולה בריונית המסכנת ומעוותת את הדמוקרטיה בליכוד ובכנסת בכלל.זו לא הגנה על העובדים זה ניצול כוחם של העובדים למען אינטרסים זרים תוך הוצאת שם רע לוועדים ולארגוני העובדים על לא עוול בכפם".

"חכ שאמה הכהן זכה על דברים אלו לתשואות וחיזוקים רבים מהנוכחים עובדה המוכיחה שהעובדים אכן אינם כבשים ומבדילים בין טובתם לבין ניצולם".

שאמה דרמה / מתוך: facebook
 שאמה דרמה / מתוך: facebook