שולה זקן: "יש לי קו אדום. קוראים לו אהוד אולמרט"

זקן, מזכירתו של ראש הממשלה לשעבר, החלה להעיד היום במסגרת כתב האישום שהוגש נגדה בפרשת רשות המסים ■ "מי שריסק את חיי הוא אחי יורם קארשי"

שולה זקן, מזכירתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, העידה היום (א') לראשונה במשפט שבו היא משמשת נאשמת. בבית משפט השלום בירושלים החלה היום זקן להעיד, במסגרת כתב האישום שהוגש נגדה בפרשת רשות המסים.

"מי שריסק את חיי הוא אחי יורם", אמרה זקן בדמעות בנוגע לאחיה, יורם קארשי, שהואשם גם הוא בפרשה זו, "הוא היה הכי קרוב אליי. אני חוזרת הביתה בבושת-פנים על מה שאח שלי גרם לי. אין בתיק הזה שום דבר שעשיתי שהיה צריך להעמיד אותי לדין".

באשר לבוס לשעבר אולמרט, אמרה זקן: "אי-אפשר היה לרכל אתי על אהוד אולמרט, לא אתן לאף אחד משהו שיכול לפגוע בו. נאמר לי שאולמרט מאוכזב ממני בפרשת האזנות הסתר. לא יכול היה להיות דבר שישבור את לבי יותר מזה. נתתי לו את כל חיי".

לדבריה, "אולמרט היה האיש הכי קרוב אליי. שמרתי עליו מכל משמר. המשפחה ידעה שהעבודה אצלי במקום הראשון. ידעו שיש קו אדום שקוראים לו אהוד אולמרט".

זקן הכחישה, בתשובה לשאלות סנגורה עו"ד מיכה פטמן, כי היא שוחחה עם אולמרט בעניין מינויו של ג'קי מצא לראש רשות המסים, או שסידרה לקארשי פגישה עם אולמרט בעניין זה.