לא נכה - אל תחנה: ניידת משטרה תפסה מקום חניה של נכה

אמיר פינטו, נכה קטוע רגל, הופתע לגלות רכב משטרה עומד בחניה שהוקצתה לו ע"י העירייה ■ המשטרה: "הרכב נמצא במוסך, ועובד המוסך הוא שהחנה את הרכב"

אמיר פינטו, נכה קטוע רגל, הגיע הבוקר (ג') עם רכבו למקום העבודה שלו בדרום בתל-אביב והופתע לגלות רכב משטרה עומד במקום החניה שהוקצה לו במיוחד על-ידי העירייה.

פינטו איבד את רגלו בתאונת אופנוע לפני 11 שנים. "אני עובד בבניין המערכת של עיתון 'הארץ' בדרום תל-אביב. יש להם חניון תת-קרקעי שלא מתאים לי בגלל נכותי, אז העירייה הקצתה לי מקום חניה חיצוני שמסומן במסגרת לבנה ושלט עם מספר הרכב שלי", הסביר.

פינטו התייחס להפתעה שציפתה לו הבוקר כשהגיע לעבודה. "איזה שוטר החליט שזה מקום מאוד נוח לעמוד בו. חיכיתי במשך כרבע שעה ליד הרכב המשטרתי עד שהשוטר חזר. הוא אפילו לא ביקש סליחה, רק נכנס לניידת ונסע לדרכו", סיפר בהתרגשות.

"בגלל שאין חניה באזור כמעט כל יום חונים לי אנשים במקום החניה. בדרך-כלל אני מתקשר לעירייה, והם שולחים פקח וגוררים את הרכב. זאת לא פעם ראשונה שזה קורה, כולם מצפצפים על החוק, אז למה שגם המשטרה לא תצפצף על החוק", סיכם פינטו בטון נואש.

ממשטרת תל-אביב נמסר בתגובה: "מבדיקה שערכנו עולה כי הרכב המשטרתי אינו נמצא ברשות השוטר אליו הוא שייך, אלא נמצא ביומיים האחרונים בטיפול במוסך. ככל הנראה עובד המוסך הוא שהחנה את הרכב בחניית נכים - ולא השוטר".