שטייניץ: "לא נשלים עם צמיחה של 3% בשנת 2012"

שר האוצר באירוע השנתי של פורום CFO: "אני מביט לשנה הבאה בדריכות" ■ "אני יוצא כנגד כל שנאה - דתיים, חילונים, ימניים ושמאלנים. אני גם יוצא כנגד שנאת היזמים"

"אני מביט לשנה הבאה בדריכות", אמר היום (ג') שר האוצר יובל שטייינץ. "בהנחה שהקשיים באירופה יימשכו ולא נגיע חס וחלילה לקריסה - לא נשלים עם צמיחה של 3%. אנחנו יודעים איך להעלות את הרף, ויודעים גם מה לא לעשות - ולא נפרוץ את מסגרת התקציב".

שטייניץ אמר הדברים באירוע השנתי של פורום CFO, שמתקיים הערב בקמפוס המכללה האקדמית תל אביב-יפו. "אני יוצא כנגד כל שנאה - דתיים, חילונים, ימניים ושמאלנים. אני גם יוצא כנגד שנאת היזמים", אמר שר האוצר בעת שקיבל פרס מטעם הארגון.

ועדת השופטים של פורום CFO החליטה להעניק לשטייניץ ולמדען הראשי אבי חסון את אות הסקטור העסקי לאיכות ומצוינות ביצירת סביבה עסקית תומכת צמיחה. לדברי הוועדה, שר האוצר זוכה בפרס בזכות פעולתו הנחרצת במהלך השנה האחרונה לשמירה על העמידה בתקציב המדינה ומניעת פריצתו.

המדען הראשי זוכה בפרס בשל היות לשכת המדען הראשי גוף עלית לאורך שנים ובשל יזמות מתמדת לתוכניות ופרויקטים חדשים. האותות יוענקו לשניים במהלך הערב. באירוע גם יוענקו אותות הוקרה למנהלי כספים מצטיינים.

לדברי נגה קינן, יו"ר פורום CFO: "שר האוצר עומד במהלך השנה האחרונה בלחצים אדירים לפרוץ את תקציב המדינה. בזכות עמידתו האיתנה של שר האוצר על משמר הקופה הציבורית נמנע מצב בו הכלכלה הישראלית מתדרדרת כמו מגדל קלפים אחרי הכלכלות הקורסות באירופה. מנהיגות נמדדת ביכולת לקבל את ההחלטות הנכונות והראויות ולא את ההחלטות הפופוליסטיות ובכך הצטיין השנה שר האוצר".