צפו בווידיאו: המעיל שיהפוך אתכם לטלוויזיה מהלכת

מעיל שעליו מסך עם 14,000 נורות LED מקרין סרטונים ממכשיר אייפוד טאץ' המחובר ללוח חשמלי שפועל באמצעות שתי סוללות ליתיום, שמוחבאות בכיס המכנסיים

דייויד פרובס, מהנדס חשמל מהעיר טוסון שבמדינת אריזונה בארה"ב, המציא מעיל שעליו מסך נורות LED. המעיל הופך את מי שלובש אותו לטלוויזיה מהלכת.

הגרסה הראשונה של הטלוויזיה הלבישה נוצרה ב-2009, אז הרכיב המהנדס נורות LED אדומות על מעיל, ויצר את מה שהוא מכנה היום "הטלוויזיה הגרועה בעולם", ששקלה כ-23 קילוגרמים. בהמשך הוא שדרג את המצאתו ושילב במעיל מסך LED ברזולוציה של 120X160 פיקסלים.

מעיל הווידיאו של פורבס מקרין סרטונים אותם הוא מקבל ממכשיר אייפוד טאץ' המחובר ללוח חשמלי שפועל באמצעות שתי סוללות ליתיום, שמוחבאות בכיס המכנסיים. לוח הבקרה של המכשיר החדשני מודבק על כתפיות המעיל, כאשר המשקל הכולל של הבגד הוא 3 קילוגרמים בלבד.

בקיץ האחרון עוכב פורבס לחקירה בנמל התעופה של העיר דטרויט כאשר לבש את המעיל. משטרת נמל התעופה קיבלה יותר מ-50 שיחות מעוברי אורח שחשדו באדם הלובש את הבגד המשונה. בסופו של דבר, הצליח פורבס להרגיע את השוטרים כאשר הקרין להם פרק של סדרת הטלוויזיה 'משפחת סימפסון' על המעיל.

פורבס שכלל מאז את המצאתו וכעת היא מורכבת מאפודה, כשלוח הבקרה והאייפוד מותקנים על כתפה השמאלית. כ-5 ג'יגה בייטים של מידע נעים סביב חזהו של פורבס כאשר הוא לובש את המעיל ומקרין עליו סרטון וידיאו. בסך הכול מכיל הבגד 14,000 נורות LED ירוקות, אדומות וכחולות. סוללות הליתיום מאפשרות הפעלה של מסך ה-LED למשך 90 דקות.

כדי להשלים את החוויה, פורבס התקין על המעיל צמד רמקולים ניידים אותם בנה מצינור ביוב בקוטר 6 אינץ'. המהנדס השקיע בפרויקט 20,000 דולר.

לצפייה בסרטון באתר פליקס

לצפייה בסרטונים הכי נצפים באתר פליקס