מדד סנטימנט הצרכנים של אוניברסיטת מישיגן לחודש ינואר עלה ל-74 נקודות - רמתו הגבוהה ביותר מאז חודש מאי 2011. בכך עבר המדד אפילו את הקריאה של חודש דצמבר, שעמד על 69.9 נקודות.
אנליסטים ציפו לקריאה של 73 נקודות, לאור העלייה במחירי המניות והשיפור בשוק העבודה. לפני המיתון של השנים האחרונות, עמדד המדד על קריאה ממוצעת של 87 נקודות.
מדד אמון הצרכנים הינו סקר שנערך בקרב צרכנים ועסקים ומעיד על הרגלי הצריכה העתידיים שלהם לחודשים הקרובים. העלייה במדד עשויה להעיד על עלייה בצריכה הפרטית שמהווה כ-70% מסך הצמיחה הכלכלית בארה"ב.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.