דיווח: האייפד 3 יכלול כמות פיקסלים השווה לטליוויזיות HD

על פי גורמים המקורבים לתהליך הייצור של הגאדג'ט החדש של אפל, הטאבלט יכלול מעבד מרובע ליבות ■ הוא גם יתמוך בתקשורת סלולארית של הדור הרביעי ■ מועד ההשקה: חודש מארס

האייפד 3 שצפוי להיות מושק בחודש מארס השנה צפוי לכלול כמה חידושים מרעננים ומתבקשים באחד המוצרים היותר מבוקשים של חברת אפל . על פי שלושה גורמים המקורבים לתהליך הייצור של הטאבלט, הוא צפוי לכלול מעבד מהיר יותר וגם תמיכה ברשתות הסלולאריות של הדור הרביעי.

על פי שניים מהגורמים, המעבד של האייפד 3 יהיה בעל ארבע ליבות (Quad Core) מה שיאפשר ריבוי משימות ומעבר בין תוכניות זורם יותר. המסך של האייפד 3 יקבל תוספת משמעותית של פיקסלים, והרזלוציה שלו תהיה כמעט זהה לרזלוציה של רוב טליוויזיות ההיי-דיפינישין הקיימות היום. סרטוני הווידאו יתנגנו בצורה כמעט מיידית מרגע הלחיצה עליהם הודות למעבד החדש כמו גם ליכולות החדשות של העיבוד הגרפי.

אחד השינויים המבתקשים באייפד הינה התמיכה ברשתות הדור הרביעי, ובכך יהפוך האייפד 3 למכשיר הראשון של אפל שיתמוך בדור הרביעי. אחד המקורות טוען שאפל החליטה להכניס לאייפד 3 יכולות דור רביעי לפני האייפון מכיוון שלאייפד החדש יש סוללה גדולה יותר, והיא תוכל לעמוד בדרישות של טכנולוגיית התקשורת החדשה בצורה טובה יותר.

על פי אחד מהגורמים, שביקש להישאר בעילום שם מכיוון שמדובר במידע סודי, המפעלים שמייצרים את האייפד 3 באסיה התחילו בהדרגה להעלות הילוך בקצב הייצור של האייפד החדש, ובפברואר המפעלים כבר יעברו לייצור בהיקף מלא, על מנת לעמוד בתאריך היעד המשוער במארס.

באפל בונים על האייפד החדש שיתמודד עם התחרות ההולכת וגוברת מצד אמזון וסמסונג בתחום הטאבלטים. מאז שהושק לראשונה בשנת 2010 האייפד הפך להיות הגאדג'ט השני הכי נמכר של אפל, אחרי האייפון. מאז שהושק, אפל מכרה יותר מ-40 מיליון יחידות, מה שהכניס לחברה 25.3 מיליארד דולר.