30 עצורים בחשד לניהול אתר הימורים באינטרנט והלבנת הון

בין העצורים - בכיר בארגונו של עמיר מולנר וקצין שב"ס שנחשד בקבלת שוחד

חוקרי יחידת לה"ב 433 ויחידת יהלום של רשות המסים עצרו אתמול (ב') 30 חשודים בחשד למעורבות ברשת הימורים לא חוקיים באתר אינטרנט ובהלבנת כספים בהיקף של כ-57 מיליון שקל.

בין העצורים עבריינים מוכרים מארגון הפשע של עמיר מולנר, בהם גם אורי לוזון שנחשב לבכיר בארגון, "חיילים" נוספים בארגון וגורמים אחרים המוכרים למשטרה. כמו כן נעצר במסגרת הפרשה קצין בשירות בתי הסוהר החשוד בנטילת שוחד, ששמו ופרטיו נאסרו לפרסום בשלב זה.

העצורים חשודים בניהול שותפות אתר הימורים בלתי חוקיים, בהתחמקות מתשלום מס בעבור ההכנסות מהאתר ובמתן שוחד לעובד ציבור, קצין השב"ס.

במסגרת החקירה נתפסו והוחרם רכוש שהיה בבעלות העצורים, לרבות נדל"ן, כלי רכב, כסף מזומן וחשבונות בנק בהיקף כולל של כ-5 מיליון שקל.

הפרשה נחשפה בחקירה סמויה משותפת למשטרה ולרשות המסים, בחשד לניהול אתר הימורים לא חוקי באינטרנט במשך כחצי שנה במהלך 2009.

בית המשפט השלום בראשון-לציון האריך אתמול את מעצרם של אורי לוזון, רועי לוזון, שרון אללוף, רוני סעדה, יוסי אוחנה ואבי ברגמן ב-4 ימים; מעצרם של 10 חשודים נוספים הוארך ב-3 ימים; וחשודים נוספים נשלחו למעצר-בית, בהם קצין השב"ס.

הפרשה נחקרה במסגרת המאבק המשותף של 4 גופי האכיפה - המשטרה, הפרקליטות, הרשות להלבנת הון ורשות המסים - בפשיעה המאורגנת. זאת, בעקבות יציאת ארגוני הפשיעה החמורה ומשפחות הפשע מתחום הפשיעה הפלילית הקלאסית, וחדירתם אל תחום עבירות הצווארון הלבן, בהן גם עבירות מס, לרבות העלמת הכנסות, הנפקת חשבוניות פיקטיביות והלבנת הון.