מאמינים באסיה: משרד התיירות במאמצי קידום באסיה

במשרד מאמינים, כי חיזוק הפעילות השיווקית מול קהלים פוטנציאלים לביקור בישראל יאפשר עמידה ביעד של כ-180,000 אלף תיירים מאסיה בשנת 2012

איך מחזקים תיירות נוצרית מיפן ? במהלך השנה האחרונה הגביר משרד התיירות את מאמצי השיווק ביבשת אסיה בהשקעה של כ-6 מיליון שקל. בשנת 2011 ביקרו בישראל כ-17,800 תיירים מיפן, גידול של 2% לעומת שנת 2010.

במשרד מאמינים, כי חיזוק הפעילות השיווקית מול קהלים פוטנציאלים לביקור בישראל יאפשר עמידה ביעד של כ-180,000 אלף תיירים מאסיה בשנת 2012.

כחלק ממאמצי הגברת התיירות הנוצרית מאסיה, משרד התיירות יארח היום כ-130 כמרים יפנים בסמינר תיירות שיערך בבית שמואל בירושלים. במסגרת הסמינר, ייפגשו הכמרים עם מנכ"ל משרד התיירות וידונו בפיתוח קשרי התיירות בין המדינות.

ביקור הכמרים יימשך שבוע ימים ומטרתו לעודד את התיירות בין יפן לישראל בסיועם של הכמרים וקהילותיהם, אשר רובם מבקרים בפעם הראשונה בישראל ובאתרים קדושים לדת הנוצרית.

בסמינר, אשר יתקיים היום בשעה 12:00 בבית שמואל בירושלים, ישתתפו מנכ"ל משרד התיירות, נועז בר ניר, שגריר יפן בישראל, מר הידיאו סאטו, מנהלי מנהל השיווק במשרד התיירות וגורמים נוספים.

בשעות הבוקר, נפגשו 36 מהכמרים, החברים בארגון BFP- Bridge For Peace, עם נציגי המשלחת הישראלית שלקחו חלק בפעולות הסיוע באסון הצונאמי שהתרחש ביפן בשנה שעברה ויודו להם על הסיוע.