המלצה חמה לפרולור: תזנק ב-50% בשנה הקרובה?

פרולור זוכה לשתי המלצות חמות מאתרים פיננסיים בחו"ל, כאשר מצפים לה אפסייד של 50% בחברת Takeover Analyst - הסוקרת חברות המועמדות לרכישה

תוצאות חיוביות של ניסויים קלייניים כמו גם פוטנציאל רכישה של החברה, מסמנים לפרולור אפסייד של כ-50% בשנת 2012 - כך מעריכים היום (ד') בחברת Takeover Analyst, המתמחה בניתוח חברות המועמדות לרכישה. הסקירה פורסמה תחת הכותרת "מדוע מניית פרולור עולה, טהזדמנויות אחרות".

לדעת חברי מחקרת המחקר של החברה, גברו הסיכויים שפרולור תירכש במיוחד לאור רכישות עבר של חברות דומות והתוצאות האחרונות של הזרמת הורמון הגדילה פעמיים בחודש.

זאת, לאחר שהחברה דיווחה על תוצאות ביניים חיוביות של ניסוי קליני נוסף בהורמון הגדילה ארוך הטווח hGH-CTP בחולים מבוגרים הסובלים מחוסר בהורמון גדילה. נתוני הביניים של יעילות התרופה מראים כי לזריקה של hGH-CTP פעמיים בחודש יש פוטנציאל להחליף 30 זריקות יומיות של הורמון הגדילה המוזרק כיום לחולים. (לסיפור המלא)

לפי חברת Takeover Analyst, לפרולור פוטנציאל עליית מחיר משמעותי. "בהתחשב בהמלצות קנייה קודמת ופוטנציאל הרווח, אנו מאמינים שלפרולור אפסייד משמעותי", נכתב בסקירה.

גם בבלוג הפיננסי הייפריון קפיטל ריסרץ' ממליצים על פרולור כ"מוכנה לריצה", לצד חברת אמילין - המתמחה בתרופות לסכרת, בעלת שווי שוק של 1.6 מיליארד דולר.

"החברה מתכננת לפתח גרסאות משופרות של תרופות קיימות", נכתב בסקירה. "מוצר הדגל הוא הורמון הגדילה ארוך הטווח, אשר מאפשר להגיע לתוצאות הרצויות באמצעות זריקה אחת בשבוע - במקום כ-7 זריקות בכל יום".