LG אופטימוס נט - סמארטפון בינוני במחיר גבוה

האופטימוס נט הוא מכשיר סביר ולא יותר, כאשר המחיר גבוה מדי ביחס לתמורה שהוא נותן

לפני כשנה יצא בארץ אופטימוס one של LG. לאחרונה היא השיקה את ממשיכו של הדגם הזה - אופטימוס נט, במטרה לרענן קצת את מבחר המכשירים שלה. הוא נמכר כרגע בסלקום.

מסך: ההבדל המהותי בין האופטימוס נט (ולא רק הוא) לסמארטפונים שעולים פי שניים הוא איכות וגודל המסך: 3.2 אינץ' (בדומה לדגם הקודם) באיכות נמוכה עד בינונית, שממש לא עושה כיף בעיניים. קשה גם ללחוץ על הצג אם לא אוחזים את המכשיר ביד, למשל, כשהוא מונח על השולחן.

מהירות: המעבד עומד על 800 מגה הרץ, לעומת 600 מגה הרץ בדגם הוואן. מדובר במהירות לא גבוהה במיוחד, אשר מורגשת בתגובות קצת איטיות בפעולות שגרתיות במכשיר, למשל, בעת כניסה לאנשי קשר או הודעות SMS.

ממשק: מערכת ההפעלה באופטימוס נט היא אנדרואיד מבית גוגל בגרסה 2.3.4 (ג'ינג'יירבירד). LG הוסיפה ממשק משלה, שמחלק את היישומים לפי קטגוריות: האחת ליישומים פנימיים של המכשיר, אחת לאפליקציות תוכן של סלקום, והשלישית להורדות שהלקוח הוריד בעצמו. מה שמאפשר התמצאות קלה. מעבר לזה, קשה להגיד שיש יותר מדי הפתעות שלא ניתן למצוא באנדרואידים אחרים בשוק.

מצלמה: האופטימוס נט מגיע עם מצלמה סופר בסיסית של 3 מגה פיקסל, שסיפקה תמונות קצת חשוכות וחיוורות. מלבד זה, אין כאן פלאש, אבל יש מיקוד אוטומטי.

בשורה התחתונה: האופטימוס נט הוא מכשיר סביר ולא יותר, כאשר המחיר גבוה מדי ביחס לתמורה שהוא נותן.