כתב אישום: אב מקלקיליה כלא את בתו במקלחת במשך 9 שנים

זוג מקלקיליה מואשם כי כלא את בתו של הגבר במשך 9 שנים מאז שהייתה בת 11, התעלל בה פיזית ונפשית ואף ניסה לשדל אותה להתאבדות

פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר (ג') לבית המשפט המחוזי בפתח-תקווה כתב אישום נגד זוג הורים פלסטינים בעלי אזרחות ישראלית מקלקיליה, המואשמים כי כלאו את בתו של הגבר במשך 9 שנים. מכתב האישום עולה כי השניים התעללו פיזית ונפשית בקטינה חסרת ישע ואף ניסו לשדל אותה להתאבדות - כך דווח בגלי צה"ל.

על-פי כתב האישום, הגבר התגרש מאימה של הילדה בילדותה, ומאז הילדה התגוררה עמו. החל משנת 2000 ועד למעצרם התגוררו השניים עם אשתו הנוכחית של הגבר, הנאשמת גם היא, ועם שני ילדיהם המשותפים. בהגיעה לכיתה ה' החליט האב כי בתו תפסיק ללכת לבית-הספר, ומאז כלא אותה במקלחת ומנע ממנה לפגוש אנשים, כולל את אמה ואת בני משפחתה.

עוד על-פי כתב האישום, בני-הזוג נהגו לפתוח את דלת המקלחת אחרי חצות או בשעת בוקר למספר שעות, על מנת שהילדה תשרת אותם בלבד, תכבס, תנקה ותבשל. בנוסף, הילדה ישנה על שמיכה ללא מזרון וכסות, בעת שילדיהם המשותפים של הנאשמים ישנו על מיטות בחדריהם.

הגבר אף מואשם כי הכה את בתו וגרם לה לחבלות לעיתים, לאחר שזוגתו הסיתה אותו לכאורה לעשות כן, ואיים כי אם תנסה לברוח ירצח אותה.

כתב האישום מפרט שורה של מעשי אלימות קשים, ולפיו הגבר הטיח את ראשה של בתו בכיור המקלחת עד שנשבר, גרם לשבירת השן הקדמית בפיה, לכוויה מסיגריה על גופה ולסימן דקירה.

האב מואשם בתקיפה בנסיבות מחמירות, ובת-זוגו בשידול לתקיפה בנסיבות מחמירות.