אמדוקס מפספסת את התחזיות עם הכנסות של 807 מ' ד'

תחזיות החברה היו להכנסות של 805-825 מיליון דולר; האנליסטים ציפו ל-815.9 מיליון דולר ■ אכזבה בשורת הרווח: 111.3 מיליון דולר, לעומת צפי ל-114.8 מיליון דולר

ענקית הבילינג אמדוקס סיכמה הלילה (ד') לאחר נעילת המסחר בוול סטריט את הרבעון הראשון של שנת הכספים עם נימה מאכזבת לאחר שפספסה את תחזיות האנליסטים המוקדמות בשוק. אמדוקס דיווחה על הכנסות של 807 מיליון דולר לעומת תחזיות החברה לטווח הכנסות של 805-825 מיליון דולר ולתחזיות האנליסטים בשוק להכנסות של 815.9 מיליון דולר.

ההכנסות הרבעוניות מהוות ירידה של 0.6% לעומת הכנסות הרבעון הרביעי של שנת 2011 ועלייה של 4.1% לעומת הרבעון הראשון אשתקד.

גם בשורה התחתונה מאכזבת החברה עם רווח על בסיס non-GAAP של 111.3 מיליון דולר או 64 סנט למניה לעומת צפי מוקדם לרווח של 114.8 מיליון דולר, ולעומת תחזיות החברה לרווח של 61 עד 67 סנט למניה.

גם בתחזיות לרבעון השני של שנת הכספים אין בשורות גדולות למשקיעים עם צפי הכנסות של 800 עד 820 מיליון דולר לעומת צפי השוק להכנסות של 818.7 מיליון דולר.

עוד מעדכנת החברה כי במהלך הרבעון הראשון בוצעה רכישה עצמית של מניות רגילות בהיקף של 140 מיליון דולר.

בנוסף, אמדוקס הודיעה היום כי חתמה על הסכמים רב-שנתיים עם ענקית הכבלים האמריקנית קומקאסט. במסגרת ההסכמים, תמשיך אמדוקס לספק לקומקאסט שירותים ומערכות תוכנה שונות.

"ברבעון הראשון של שנת הכספים מעמדנו המוביל בשוק המשיך להתבטא בביקוש ער בכל תחומי המוצר של אמדוקס. התוצאות הכספיות שלנו הושפעו לטובה מביצועים חזקים בשווקים המתעוררים ובאירופה, ולמגמת ההאטה בהוצאות של AT&T בעקבות ביטול המיזוג עם T-Mobile הייתה השפעה ממתנת מעט. בשווקים המתעוררים, מעמדנו בשוק העולמי והיסטוריה של יישומים מוצלחים ממשיכים להוביל לעסקאות חדשות ובעלות השפעה עם כמה מחברות התקשורת הגדולות באזורים אלה. בצפון אמריקה, נסיגתה של AT&T באמצע דצמבר מכוונתה לרכוש אתUSA T-Mobile גרמה להאטה בהוצאות של הלקוח הגדול ביותר שלנו, בעוד הפעילות עם שאר הלקוחות באזור זה המשיכה כמצופה," אמר מנכ"ל החברה אלי גלמן עם פרסום הדוחות.