לא רק טלוויזיה: 2.1 מיליון גולשים ראו את הסופרבול באינטרנט

ההחלטה לאפשר לראשונה בהיסטוריה שידור מקביל ברשת הפכה את האירוע למשחק הנצפה אי-פעם באינטרנט ■ זמן השהייה הממוצע לצופה עמד על 39 דקות

ההחלטה של ראשי ה-NFL לאפשר לראשונה בהיסטוריה שידור ישיר של הסופרבול ה-46 גם באינטרנט התבררה כמוצלחת מאוד. 2.1 מיליון משתמשים יחודיים (‏Unique Users‏) צפו בתחילת השבוע בניצחון של ניו-יורק ג'איינטס על ניו-אינגלנד פטריוטס (17-21), במה שהפך את האירוע למשחק הספורט הנצפה אי-פעם ברשת.

המשחק שודר במקביל שני אתרים - NBCSports.com ובאתר הרשמי של הליגה NFL.com.

גם החשש מבריחת צופים מהטלוויזיה התברר כמופרך, אחרי שהמשחק שנערך באינדיאנפוליס שבר את שיא הצפייה בכל הזמנים גם בטלוויזיה האמריקנית כשמשך 111.3 מיליון צופים.

ההחלטה לאפשר שידור אינטרנטי במקביל באה אחרי שמבדיקות שעשתה ה-NFL על משחקים אחרים בליגה, התברר כי השידור המקביל באינטרנט אינו גורע כמות מהותית מהצופים באירוע בטלוויזיה.

זמן השהייה הממוצע לגולש אינטרנט שצפה במשחק עמד על 39 דקות. עם זאת, צופי האינטרנט קיבלו פורמט מעט שונה מהשידור הטלוויזיוני, כאשר נמנעה מהם האפשרות לצפות בפרסומות, ובנוסף נחסמה בפניהם ההופעה במחצית המשחק במהלכה הופיעה בין היתר מדונה.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא הסיפורים הגדולים של השבוע?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988