סרגון מתרחבת: חתמה על עסקה עם חברת תקשורת רוסית

פתרונות התקשורת של סרגון יאפשרו תמיכה מיידית ברשתות דור 2 ודור 2.5 ובעתיד ישמשו למעבר חלק לרשתות תעבורה עבור הדור 3 והדור 4/LTE

חברת סרגון , הודיעה היום (ב') כי היא מרחיבה את פעילותה ברוסיה, זאת לאחר שהיא חתמה על עסקת המשך ברוסיה עם חברת ,TELE2 Russia הכוללת אספקת פתרונות backhaul מתקדמים, המשלבים רשתות תקשורת TDM וטכנולוגיית את'רנט ומאפשרים מעבר חסכוני ונוח מרשתות מסורתיות לרשתות IP.

סרגון, הינה ספקית בינלאומית של פתרונות תקשורת בקצבים גבוהים לדור הבא של רשתות אלחוטיות. לחברה קיימים משרדי מכירות ברחבי העולם ובסיס לקוחות של למעלה מ-230 ספקיות תקשורת ומאות רשתות פרטיות ביותר מ--130 מדינות.

TELE2 Russia הינה חברת הסלולר הרביעית בגודלה ברוסיה, וחברה בת של TELE2 השוודית - אחת מחברות התקשורת הגדולות באירופה. החברה פורסת רשתות סלולר חדשות ברחבי רוסיה כבר מספר שנים ויש לה כיום למעלה מ-20 מיליון מנויים ב-37 מחוזות.

פתרונות התקשורת של סרגון יאפשרו תמיכה מיידית ברשתות דור 2 ודור 2.5 ובעתיד ישמשו למעבר חלק לרשתות תעבורה עבור הדור 3 והדור 4/LTE. סרגון מספקת פתרונות backhaul לרשתות המקומיות של Tele2 Russia מזה כמה שנים - כולל ציוד מתקדם ושירותי התקנה.

"הודות לניסיון של סרגון ולפתרונות התקשורת שהיא מספקת, אנו יכולים לשדרג רשתות במהירות גבוהה. עובדה המאפשרת לנו לספק ללקוחותינו שירותים ברמה גבוהה, ולהשיג החזר השקעה בטווח קצר", אומר ריטווארס קרייבס, סמנכ"ל הטכנולוגיות בחברת TELE2 Russia.