הנשיא שמעון פרס ישיק עמוד פייסבוק עם מארק צוקרברג

העמוד יפנה לכל אזרחי העולם עם דגש על צעירי מדינות ערב שאין לישראל עמן קשרים דיפלומטיים ■ פרס יקרא לצעירים הערביים להציע רעיונות לקידום השלום

נשיא המדינה, שמעון פרס, יקיים במסגרת נסיעתו הקרובה לארה"ב ביקור מיוחד במשרדי פייסבוק שבעמק הסיליקון, במסגרתו ישיק דף פייסבוק בינלאומי חדש יחד עם מייסד הרשת החברתית, מארק צוקרברג. העמוד יפנה לכל אזרחי העולם עם דגש על צעירי מדינות ערב, שאין לישראל עמן קשרים דיפלומטים. פרס יקרא מעל גבי אתרו לצעירים הערביים לשוחח עמו, לשאול שאלות ולהציע רעיונות לקידום השלום "בין אנשים ולא רק בין ממשלות".

במסגרת הביקור של פרס שיתקיים בראשית החודש הבא, יערוך פרס ראיון עם מספר שתיים בחברה, שריל סנדברג מאולפני החברה בפני מיליוני גולשים בשידור חי בפייסבוק. הנשיא צפוי לענות לשאלות אישיות של הגולשים ולהתייחס לסוגיות אקטואליות העומדות על הפרק. הנשיא יזמין את הגולשים להיות חברים שלו בפייסבוק ולשמור אתו על קשר.

כחלק מההיערכות המוקדמת לקראת ההשקה פנה בית הנשיא למוזיקאי נוי אלוש, הזכור מהקליפ "זנגה זנגה" שערך על בסיס נאומו של שליט לוב קדאפי, כדי להפיק קליפ אינטרנטי שירוץ ברשתות החברתיות בו מופיע הנשיא פרס ומציע לגולשים חברות בפייסבוק. הקליפ "Be my Friends (for peace)", ייחשף באולפני פייסבוק ביום ההשקה. לנשיא יהיו שני עמודי פייסבוק, ישראלי ובינלאומי. העמוד הישראלי יעלה כבר היום.

פרס, משיק בכך את פרויקט "פרס 360" במסגרתו יחל בפעילות סביב השעון בפייסבוק, בטוויטר, באינסטגרם, ביוטיוב ובאתר בית הנשיא. כל הרשתות הללו יפעלו בסנכרון ויאפשרו נגישות מקסימלית בזמן אמת לפעילות הנשיא.

מנכלי"ת בית הנשיא אפרת דובדבני, אמרה כי "השקת עמוד פייסבוק לנשיא המדינה הינו מהלך בעל חשיבות רבה בחיזוק הקשר בין הנשיא לקהלים רחבים בעולם והוא יהווה פלטפורמה לקידום חזון השלום של הנשיא פרס ולחשיפה חיובית עבוד מדינת ישראל".