הכשרה אנרגיה הצליחה לגייס היום 30 מיליון שקל

במסגרת ההצעה הוצעו לציבור 39,600,000 מניות בנות 0.01 שקל של החברה וכן שלוש סדרות של כתבי אופציה לגיוס עתידי של 99 מיליון שקל נוספים

הכשרה אנרגיה השלימה היום (ג') גיוס הון בסך כולל של 30 מיליון שקל כפי שתכננה, לקראת ביצוע קידוחי "שרה" ו"מירה".

הגיוס נעשה בדרך של הנפקת מניות לציבור, על פי תשקיף להשלמה של החברה מתאריך 28 בפברואר. במסגרת ההצעה הוצעו לציבור 39,600,000 מניות בנות 0.01 שקל של החברה וכן שלוש סדרות של כתבי אופציה לגיוס עתידי של 99 מיליון שקל נוספים.

עופר נמרודי, יו"ר הכשרה אנרגיה: "אנו מביעים סיפוק על השלמת הגיוס היום ומודים למשקיעים שנתנו בנו אמון. אנו ערוכים לתחילת קידוחי 'שרה' ו'מירה' הצפויים להתחיל בשבועות הקרובים במהלך אפריל. כולנו נרגשים ודרוכים לקראת הקידוחים הקרובים ומאמינים מאוד בהצלחתם. החברה ערוכה היטב הן טכנולוגית והן מימונית לקידוחי 'שרה' ו'מירה' שיבוצעו במטרות הגז והנפט האיכותיות שלנו".

החברה מעריכה כי כבר במהלך אפריל יחלו הקידוחים, אך יש לציין כי לפני כחודש היא הודיעה כי היא פנתה לממונה על ענייני הנפט במשרד האנרגיה בכדי לקבל אישור לדחיית תחילת הקידוחים ברישיונות "מירה" ו"שרה" - וזאת, לאור עיכוב הגעת אסדת הומר פרינגטון, אשר מבצעת כעת את קידוח "לוויתן". לפי הודעת הכשרה אנרגיה, השותפות הגישה בקשה לדחיית הקידוח ב"מירה" עד ה-30 ביוני 2012, ואילו את קידוח "שרה" עד ה-30 באוקטובר השנה.