מיקרוסופט Touch Mouse - עכבר מגע נוח

ה-Touch Mouse של מיקרוסופט מביא בהצלחה את הפעלת המגע לעכברים חיצוניים למחשבים שולחניים עם חלונות 7

משטחי מגע המשמשים לתפעול המחשב מוכרים מאוד לבעלי לפטופים. מלבד זה, תקופה ארוכה ניתן למצוא אותם כעכבר חיצוני במחשבי מק של אפל. מיקרוסופט מציעה מוצר דומה לצרכנים המחזיקים מחשב הפועל על מערכת ההפעלה חלונות 7.

מגע: חציו העליון של העכבר הוא משטח מגע, המאפשר לבצע פעולות בהחלקה של האצבעות, בשיטה המזכירה תפעול של סמארטפון. גלגול העמוד למעלה ולמטה מתבצע בהחלקה של האצבע, כמעט בכל אזור של העכבר. ניווט אחורה או קדימה בעמוד מתבצע בהחלקה של האגודל בחצי סיבוב על צד העכבר. מעבר לזה, אפשר לראות את כל היישומים שפתוחים במחשב באמצעות החלקת שלוש אצבעות כלפי מעלה או דחיסת החלון בו משתמשים לחצי מסך באמצעות הזזת שתי אצבעות לכיוון הדרוש. שיטת ההפעלה הזו נוחה ודורשת רק תרגול קל, הבעיה היא שלפעמים העכבר מבצע פעולות באופן אקראי, כי האצבעות מחליקות.

עיצוב: כעכבר אלחוטי לנשיאה עם המחשב הנייד הוא יחסית גדול, אבל הוא נוח מאוד לשימוש על שולחן עבודה, ומתאים גם לימניים או שמאליים. בחלקו התחתון יש מקום לאחסון מתאם ה-USB האלחוטי, למרות שהוא זעיר וניתן להשאיר אותו על הלפטופ בזמן נשיאה, כמעט מבלי להרגיש שהוא שם.

חומרה: ה-Touch Mouse פועל באמצעות טכנולוגיית Bluetrack אותה החלה להפעיל מיקרוסופט כבר ב-2008. מדובר בשיטה המאפשרת להפעיל את העכבר על מגוון רחב של משטחים, למשל על ג'ינס המכנסיים, אבל לא על שולחנות זכוכית. העכבר פועל על שתי סוללות AA.

בשורה התחתונה: ה-Touch Mouse מביא בהצלחה את הפעלת המגע לעכברים חיצוניים למחשבים שולחניים עם חלונות 7.

ציון: 8.

לצפייה בסרטון באתר פליקס

לצפייה בסרטונים הכי נצפים באתר פליקס