גם ביהמ"ש העליון לא הציל את הפועל פתח-תקווה

העליון דחה את העתירה של מפרקי מועדון הכדורגל לבטל את הפחתת 9 נקודות הליגה ■ הקבוצה בדרך לליגה הלאומית

המאבק המשפטי הארוך שניהלה במהלך העונה הנוכחית קבוצת הכדורגל של הפועל פתח-תקווה הסתיים הבוקר (ד') באופן סופי ללא תוצאות. זאת לאחר שמפרקיו של מועדון הכדורגל מליגת העל, עורכי הדין ליאור דגן ועמית פינס, קיבלו את המלצת בית המשפט העליון למשוך את העתירה שהגישו בדבר הפחתת 9 נקודות ליגה שההתאחדות לכדורגל גזרה על הקבוצה.

כזכור, הפועל פתח-תקווה נכנסה להליך פירוק בתחילת העונה. על-פי תקנון ההתאחדות, 9 נקודות מופחתות אוטומטית ממאזנה של קבוצה שמגיעה למצב הזה. מאז ניסו מפרקי הקבוצה להשיב את הנקודות בכל הערכאות האפשריות, אבל היום כאמור נדחו באופן סופי בעליון, מול הרכב השופטים שכלל את אליעזר ריבלין, אסתר חיות וצבי זילברטל.

עו"ד משה אביבי, היועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל, מסר בתגובה: "החלטת בית המשפט העליון מחזקת את עמדת ההתאחדות, שכן מחיקת הערעור והדברים שנאמרו על-ידי השופטים תומכים בעמדת ההתאחדות ומראים את החשיבות בניהול קבוצה באופן אחראי מבחינה כלכלית ועל ההיגיון שבהענשת קבוצה במקרה בו כשלה".

מבחינה טבלאית, משמעות ההחלטה היום היא שגורלה של הפועל פתח-תקווה לרדת בתום העונה לליגה הלאומית נחרץ באופן כמעט ודאי: הקבוצה רחוקה 13 נקודות מחוף מבטחים, כשנותרו 7 מחזורים בלבד לתום העונה.